<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

372

نظرات 2 + ارسال نظر
کوله پشتی پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 16:26

سلام بارانم.مرسی اومدی

سلام به روی ماهتمریمی جونم

روزهای خوب پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 13:38

سلاااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دلمممممممممممممممممممم
تو که ایمیل منو داری

چرا ایمیل نمیدی

هرچند این مدت انقد سرم شلوغ بود که ایمیل هم چگ نمیکردم

دلم برات یه ذرهههههههههههههه شده :گل:گل:گل

سلاااااااااااااااااااااااامُ علیکم
درود آل ثعود بر تو ای سیب جان
پیش خودم فکر کردم؛شاید سیب دوست نداشته باشه،براش ایمیل بفرستم.
دل من بیشتررررر یه ذره شده
ولی بهش گفتم؛مهم اینه که سیب گلابم" بحمدالله" از محیط کارش راضیهسرش گرم کاراشه..خاطرت جمع باشه..دلِ بیقرارم
دختر گل خودمی مرسی که عکس تو برام فرستاده بودی...می بینمت و نااااااس ماااایی میگم:-*:-*:-*
:-P

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد