<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

*عشق چشمه آبی اما...

...

نظرات 3 + ارسال نظر
غزل سپید سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 14:42

اره. درک میکنم .منم کلی طول کشید تا کم کم تونستم وارد هر کدوم از این شبکه ها بشم. میفهمم.
خب پس خوبه اونجا هست و کلی پز میدن با عکسهای شما!

سپاسگزارم بانو غزل سپید جانم
بله

غزل سپید دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 11:56

سلامت باشی عزیزم.
واقعا هم حس و حال اتاقک چوبی داره...اونم روی درخت
خداییش بوی شمال و شالی رو همیشه حس میکنم.
بانو چرا اینستاگرام عکسهاتون رو به اشتراک نمیگذارین. این همه عکس زیبا. هم دوستان زیادی رو اونجا میتونید باهم همراه باشید و هم اینکه زیبایی های کشورمون رو نشون بدین!
البته جسارت کردما

خوشحالم که همون حس رو احساس می کنین.
والا نمی دونم چرااااا با این شبکه های اجتماعی تا حالا نتونستم ارتباط بر قرار کنم
اینستا گرام..وایبر...لاین.و و و..،!هیچ کدوم. گمونم کار دلمه که...رضا و راضی نیست

فدای شما بانو شما اختیار دارین و نظر لطف تونه و من نظر هاو افکار تونو دوست دارم
خیلی هم برام عزیزید
پس اینجا تشریف میارین راحت باشید
+ برادر هام (بزرگه_مرد شریف) (کوچیکه _چوپانِ چاچوله باز) عکس هایی که تا به حال گرفتم... تو اینستا گرام خودشون اشتراک ناک می شن.. بعدبه قول خودشون...کلی خوش بحالمونه :)) :-P

غزل سپید یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 09:07

سلام باران جان...
مثل همیشه عالی...لذت میبرم اینجا همیشه.
ببخش بانو که چند روزی سر نزدم . گاهی فرصت نمیشه.
ممنون از اینکه به کلبه ی وبلاگی من میای و همیشه با نظرات متفاوتت شادم میکنی.

علیکم سلام ،بانو جان (:
ممنونم از لطفت عزیزم
این چه حرفیه غزل سپید بانو جان!؟شما هر زمان تشریف بیارین ،قدم تون روی چشم.
کلبه ی وبلاگی تونو دوست دارم
منم ممنونم ازاین که به اتاقک چوبی مون (البته روی درخت )تشریف میارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد