<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

383

نظرات 3 + ارسال نظر
غزل سپید یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 21:02

عزیزمی شما...مرسی
بانو ویار که فقط غذا نیست. آدم گاهی چیزهای دیگه هم ویار میکنه!!!
دلم ساعت میخواد

انته بوس عزیز دل:-*
بله بانو غزل سپید جان ما خودمان از نوع حادش ببودیم
آدمیست دگر!!گاهی وی آر لپ کشی...گاهی چولمیس گرفتن گاهی دس نمودن ششلات از دهان بیرون کشیدن...،
یه وقتهایی آدم وی آر پرسش داره!!!این دیگه مضمن هس!چطور!؟یعنی هی پرسش هایی می پرسه که بتونه شاخه بال بهش بده...سرآخر هم بسی لذت ببره از پاسخ های شنیده شده ی "میزان" و "ترازو"و"قانونی"
باور کنین امروز دلم یه همچین چیزی خواست!! چرا!؟؟بماند
ببخشیدا من بی سروته حرف میزنم

غزل سپید یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 18:53

سلام گلی...یک لحظه حواسم نبود شالیزاره. میخواستم بگم جان من به جای منم دو تا غلت بزن

سلام به روی ماهت عزیزم:-*
جان خودم متصور شدم.سومین غلت (بجارکله میان <----توی شالیزار) چون سطح شیب داره؛سومی خودش پیش میاد! وگرنه من حواسم هست دوتا فرموده بودین
خاطر تون جمع!یه جای خوب پیدا میکنم برای ؛ "می خواستم بگم"شما

... جمعه 4 تیر 1395 ساعت 09:00 http://faslesardeman.blogsky.com

سبز اندر سبز!
خیلی زیبا

دم غروبی(جمعه قبل) دنبال دایی جان کوچیکه راه افتادیم میون شالیزارها...
جای شما خالی هوای خوش عطر بویی بود
اما... مگه شیطونی های اون جغله زرد پوش گذاشت(برادرزاده ام ) می خواست لاک پشت بگیره بیاره شهر
.
چشای قشنگ تون زیبا می بینه
بانو جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد