<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

پروانه جون؟

دوست داشتنت خوبه،

خیلی دوست دارم...

نظرات 3 + ارسال نظر
روزهای خوب شنبه 5 تیر 1395 ساعت 16:24

دلااااااااااااااااااام

من اومدددددددددددددددم

مامان باراااااااااااااانم

دلم برات تنگه

دوست داشتنه خیلی خیلی قشششششششششششنگه

سلام به روی ماهت
خوش اومدی دختر گلم:-P
جانِ مامان ؟!!چیه عزیزدلم؟
منم دلتنگتم سیب گلابم
.
.
اصلا می دونی چیه!؟ایشون خیلی خییییییلی نااااااسه مثله خودت

... جمعه 4 تیر 1395 ساعت 08:58 http://faslesardeman.blogsky.com

پروانه و ذرت و پیاز و خربزه (خیار؟) و لوبیا!
چه پروانه شکمویی!

سلام
خوبی باران عزیز؟

پروانه و ذرت و پیاز(گل پیاز) خیار و لوبیا و نخود!
با دست های کوچولوش داره گرده افشانی میکنه...
خوش به حال سلیمان نبی...نیازی به دوربین میکرو کمرا نداشت.
صدای بال پروانه میشنید
زندگی مورچه ها و زنبور ها...
صدای پای مورچه ها
دلربایی پروانه ها..دلدادگی شون.
که هیچ چیزی نمی تونه اونا رو از مورچگی از پروانگی جدا شون کنه.وقتی یه مورچه خسته میشه...اون یکی خودشو بهش می رسونه...بعد انگاری دس به صورتش می کشه...کمکش میکنه..باقی راه رو باهم میرن میان...
(الان دقیقا چه ربطی به پسر داوود داشت قضیه!؟
(دیوونه بودم دیوونه تر شدم (به قول مامان جانم:))
سلام به روی ماهتون
بحمدالله. خوبم. خدارو شکر
دلم براتون تنگ شده بود (...بانو) جان
انشالله هرکجا هستین..آسمان تان آبی آرام روشن
+ اهورا ایمان یه ترک به نام (پروانه پوش_پروانه بر پیراهن )خونده! شاید خوشتون بیاد (؛

میترا پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 17:19 http://gah-neveshtha.blogfa.com/

سلام عزیزم
چه عکسای قشنگی
منم خوشحالم از آشنایی با شما

سلام به روی ماهتون
مچکرم عزیزم
فدای شما،خیلی خوش اومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد