<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

"ان اللّه غَفُورُ رَحیم"

نظرات 2 + ارسال نظر
مهناز پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 02:18

سلام مامان بارون عزیزم
خیلی به یادتونم . بی معرفتی منو به با معرفتی خودتون ببخشید.
دوستتون دارم خیلی زیاد

وعلیکم سلام گُل دختر خودم
منم به یادت بودم وهستم.
وقتی می فرمایین؛خیلی به یادتونم.دقیقا من کجاشو ببخشم ؟؟عزیز دلم
مرسی مهنازجونمرسی که اجازه فرموین من مامان بارونه عزیزتون باشمو خیلی بیشتر از خیلی زیادشما "دوستت دارم " و" داشته باشم.دختر با معرفتم
به خدا که

کبری چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 04:29 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سلام خدمت اجی باران جونمممممممممممم
طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه حق تعالی
امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشیددد
می بوسمت اجو جون جون جونمممممممممممممم

علیکم سلام به روی ماهت عزیز دلم
انشالله. طاعات وعبادات شما هم مورد قبول حق
بحمدالله. خدارو شکر.خوبم.سپاس
فدا مدا کبری جون عزیز خودم
دلم برات تنگ شده بودای آرزوی آرزو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد