<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

478

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمن پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 20:13

سلام
گفته بودم دوست دارم جای اون مرغابی باشم، اون که تو آبه!
گفته بودم دلم برای عکسات تنگ شده بود و ...

شما خودت خوبی؟

سلام به روی ماهتون
گفته بودم شما زمزمه های نازای منو می شنوین!
گفته بودم دلم ،دلتنگ تر شما بود؟

خداروشکر.خوبم.
مچکرم ازاحوال پرسی شما
+اینا اردک هایی هستند که؛اواسط مهر تا آخرای اسفند باهاشون فسنجان...سیر قلیه..واویشکا درست میکنند :|
اینی که سمت راست تصویر ،فقط سرش مشخصه ؛پر طرف دارترینه :|

یاسمن پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 19:15

چرا کامنتام ثبت نمیشه؟

نمی دونم والا.
سلام یاسمن بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد