<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

سمنو در دیگِ مِسی ؛تافی سمنویِ حباب دارمی شود!

چند روزی هست که؛عطرو بوی سمنو توی سرم شلنگ تخته میزنه T_T

نظرات 15 + ارسال نظر
کبری دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 23:54 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

کبری دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 23:06 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

اجوو سوالات بنده تک تک مثلا الکی
یس یس کاملاا موافقممممم
منم شیمی جولللللل می بوسمممممممم

اوکی..تک تک با وقت قبلی و اضافه
آفنییین
قربانت سوب سوب

کبری دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 22:41 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

روح ملا یعقوب شاد و قرین رحمت ( آجوو ممکنه ملا یعقوب از شادی روحش که زیاااد از حد بگذره بندیم بیاااد؟ )
یس یس اجوووو اصن هر چیزی که توش شیر و شکلات و کاکائو باشه مت فوق العاده دوش دالمممممممممممم
تی بلا مسیر آجو جونممممممممممممممم

به به ..چه سوالی خوبی پرسیدی! بگذارید با"شیخ"مان مکاتبه نماییم و ازایشان بپرسیم که ؛روحی که بیش فعال باشد و بیش از حد قرین رحمت شود چون است!؟
ها..بسی خوشمزه ببوده
اوتو نوا کودن مو تی جول گاز گیرمااااا

کبری دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 21:00 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

ملاح یعقوب مگر مرده اجووو
یس یس اجوو جونمممممم بسی زیااااااااد
آجوو به گمانمم باید براتون بشکه بیارم لگن کافی نیست
شیرکاکائوووو اجو جونمم بهتره هاااااااااااا
دوست دارم اجو جونمممم بوس بووووووووس

خیلی ساله...بهتون نگفته بودن!؟؟؟
بشکه!؟یقیناااا ( )
شیر شکلات خوبهههه
منم دوست دارم خاله طبرا

کبری دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 18:50 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

شما نبودیم عوضش من پنج تاا داشتم اووووق چیه اجوووو اینقدری بهش وابسته بودمم

ارواح ملا یعقوب بس کن

ای کبراعه وابسته به پنج پستانک!!!؟؟؟ آل س عود ی تو نخند
ماجان بیا لگن ببر
آه ای پستانک دوست!؟ لیوانی پر ز آناناس برتو

کبری دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 16:20 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

اجوووو جونم نارگیل و آناناس رو میخولمممم ولی کابل نوری رو نچ نچ نچ ویییییییییییییییی
اجووو لطف دارید شما
اجو جونمممممممممممممممم با کپی پیست منم همچنین
خدانکنه.تی جان ره من بمیرمالهی تی کپچ ره او وقتی کی پستانک ماکو ماکوی زه ای ره من بمیرم الهی تی شال جول ره بمیرم تی دوماغ ره.تی رج رج گازان ره بمیرم
یه دونه ایی اجو جونم
دور دونه ایی اجو جونمممم

جان من!؟؟
مش حسین!؟نیسانو بارنامه کن واسه لاهیجان

جان خودم ؛جان می عزیزان ؛من پستانکی نبودم وییییی..بوی سیلیکون سرپستانک ماجان!؟لگن بیار!!اوووق

هااااا..دردانه ایم

کبری دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 15:18 http://daryamkdj222.persianblog.ir/


آجو جونم خیلی وقت می شد با کابل هاتون ازم پذیرایی نکرده بودیم
بی صبرانه منتظرم ولی اجوووو شما که دلت نمیاااد با کابل ازم پذیرایی کنید
فدای اجوم بشم منننننننننننننن

آره..اتفاقا دلمم تنگیده شده بود
مش حسین!؟د زود باش
حقیقتش ؛ چون دختر باادب و متینی هستی اصلااااااا دلم نمی یاد می مونه قضیه آناناس وتارگیل..که اونم حلهههه
چیه!؟ مش حسینن!؟کابل نوری ره بیار
خدانکنه.تی جان ره من بمیرمالهی تی کپچ ره او وقتی کی پستانک ماکو ماکوی زه ای ره من بمیرم الهی تی شال جول ره بمیرم تی دوماغ ره.تی رج رج گازان ره
وا..آناتومی قربون صدقه گیلکی شد که

کبری یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 23:49 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

اجوووو منم با ریتم دارم میخونمم ی سریم تکون میدم
اجوووو جونم شما هم حسابی با ریتم خوندیداااااااااا
یه قری هم بیاااااد ( مهم ترین چیزز اجووو بشکننن ) با این آهنگتوننن حسابی جفت و جور میشهههههه
واوووووو چه بد
یس یس اجووو مردمااان پرشکوه هم خیلی با محبتن هاااااااا

خجالت بکش
ظرف سمنو!!ریتم!؟بشکن!؟هرهربنخد!؟
ما جان!؟کابل رو بیار باید ازکبی پذیرایی نماییم!!

آرهههههههه پرشکوه مغموم مان
ایضا کبی جونم

کبری یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 23:12 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

اجوووو مانیتور رو میخواید گاز بگیرید ( شی می گاز می شکنه هااا از من گفتن)
شمره نمااااااااانه آی نمانه ای نمااا نه ( اجوو با ریتم بخونید لطفاا)
خب تشریف بیارید دیگه اجووووووووووووو
همون چراغ که عکسش رو گذاشته بودید شیشه اش شکست؟
اجووو معلومه سیاهکل بازار رو خیلی دوست دارید

تی اخم واکون باز
بول بول گرم آواز....ارزانه کودیم ده بدا نمانه آی نمانه..ببین می تونی نصف شبی مارو بفرستی توپاریکینگ بخابیم...23:20دقیقه!؟با ریتم ها

بله همون چراغ!برق رفته بود..روشنش کردم..بعد یهو ترکید...مثل قدیم نیست که!عین پوست پیاز شده...
آرههههه...خیلی دوست دارم.ایضا مردمان خوب و خوش برخورد شونو

کبری یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 22:40 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

خدا شیمی سرو سرداره بداره
شما اجی بزرگوارم لطف و محبت دارید
اااااااا آجو جونمم خدا نکنه خداوند به شما اجی نازم عمر طولانی عطاء بفرماید هزاران باررررررررر آمین
عههه ایپچیی جلوو تر بیااااا بچسبانمممم
ااااا آجووو پرشین شمره مانه چیسه ده
شماا عزیز دل منییی بووووووووووووووووووووووس
اجوو یه روزی دارید میاید بگید بیام ببنیمت

ممنون..ایضا شما های عزیز و بزرگوار
فدات گلم:-*مرسی.ممنون.انشاالله خدا آخر وعاقبت همه ی مارو ختم ب خیر کنه..الهی آمین
گازم بیگیرم عیبی ناره؟؟
نع!!تو لطف داری.عیضا مر مانه
اتفاقا خیلی دلم تنگیده برای ولایت شما و لنگرود و رودسر چابکسر...همان طرف های دور آشنای دوست داشتنی هفته ی قبل اومدم سیاهکل بازار..اون چراغ لَ لِ ما شکسته بود اومدم خریدم و بازار روهم چرخیدم..جای شماخاااالی

کبری یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 20:38 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

چرا دور استخر یه کلبه درویشی برای مهمان نوازی از شما آجی جون بزرگوار داریم البته اگر قابل بدونید
آجو چیزی زیادی ننوشتممم عب نداره ( مگه عب داره همش اجو کوچیکه به اجو بزرگه سر بزنه؟) شما لراحت باشید پرشین بیشتر اوقات قاطی می کنه

شمو امی بالای سر جا داریدی ایضا شیمی خانواده محترم و دوست داشتنی (ندید دوست شون دارم )
نه عب ناره!تی دست درد نکنه جان زای تی انگوشت ره بمیرم کی مره نویسی
بچسبان مانی توره ایته ماچی بدم
آهان..پرشینم مره مانهههه
این سری اومدم استخر میرم روی یکی از نیمکت ها ،با تمام.قوا داد می زنم ؛کبییییییییییی
زین پس آگاه بخوس جان زای..چون صوبح زود آیم

کبری یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 13:31 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

نه نه اصلااااااااااااا به هیچ وجه اصلااااااا برنج تو دهن حس نمیشه
خمیر نه اجووووووووووووو
اینقدری خوشمزه میشه که فقط خدا می دونه
جالبش اینجاست مادربزرگم فوق العاده اعتقادی سراین چیزااا
دارند درست می کنند ( خانمااا متاهل همه باید پاک باشند مخصوصا موقع آب دادن گندم ) اصلاا به آقایون اجازه نمیدن بیان دور بر سمنو)
اصلاا اجازه نمیدن خنده بکنیم
فقط صلوات
خب اعتقادات مختص به خودشون رو دارند
ولی عالی میشه ( من تا به امروز این سمون رو شما نخوردم ولی شنیدم که اینطوری درست میشه )

اینجا هم همین جوری هس؛منتهی آقایون هم بااااید حظورداشته باشن ، تبعیض نژادی و فمنیستی تعطیل
خنده رو سمتیمی کنن که..نزدیک دیگ سمنو نباشه ؛یعنی آقایون و خانم ها دو دسته میشن یه دسته برای دور سمنو جهت همزدن...دسته اول خسته شدن..اونایی که سمت دیگه ی خونه مشغول گپ وگفت و...میرن جای دسته اولی ها رو می گیرن..دسته اولی ها هم.میرن جای دسته دومی ها استراحت می کنن..تا نوبت شون بسه چی گفتم اصلااا
یادم باشه و یادت باشه هرزمان سمنو پزیدیم بیاییم لب استخر لاهیجان تبادل سمنو بکنیم
مرسی ازتوضیحاتت...کبی گلم
+من میام وبت..هرررچقدر سعی میکنم بسیییی..نظر ثبت نمی شه اصاصیT_TT_Tچرااااااا؟؟؟؟؟؟؟

کبری یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 10:28 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

طرز تهیه سمون ما
20 کیلو گندم
هشت کیلو برنج غریبه یا گرده
گندم پاک می کنیم بعد میریزم تو صافی روزی سه بارم آب می دیم بعدچهار پنج روز جوانه می زنه و بعد چرخ می کنیم
شیره اول آبش رو نگه میداریم
شیره دومم می گیریم نگه میداریم
شیره سوم با برنج مخلوط می کنیم ( در دیگ میسی ) و بعد شیره دوم آخرش که نزدیک به درست دشدن می باشد شیره اول رو می ریزم و بعد خانمادورش جمع می شن و صلوات و این چیزااا آخرش فندوق می ریزندد ( و بعدش نوش جان می کنند ) فوق العاده خوش رنگ قهوای و شیرین بدون شکر
آرد نه اصلاااااااااااااااااااا

چقدرررررر جالب!!!!!!!!!!تاحالا سمنو با این مدل طرز تهیه نشنیده ونخونده بودم،……بسی بسیااااار سپاس وخداوند رو شاکرم بابت نعمات فراوانش وایضا تفاوت ها...
ازرشت تا لاهیجان یابهتربگم از ولایت پدری تا لاهیجان مسافت زیادی نیست؛اما اینجور تفاوت ها و سنت ها و عاشقانه دوست می دارم
به مامانم بگم درست کنیم ؛راستی برنج مثل شعله زد تودهن حس میشه!؟یا خمیر میشه!؟چون برنج غریبه مخصوص نان برنجی و لاسوووووووو هه!……نباید خودشو نشون بده ها!؟
خیلی تشکر از شمااااا..کبی گلم:-*:-*:-*:-*

کبری یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 00:47 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سمونی شما چرا این رنگیه اجو جونممم؟
فکر کنم شما آرد ریختیدنه؟
برا ما یطوری دیگه هستش
خیلی پر رنگ ( قهوه ای سوخته)

بد رنگه!؟
شما نمی ریزید مگه!؟همه می ریزن
قهوه ای سوخته!؟توی چه ظرفی می پزید!؟روی یکم کدرمیکنه ویکمم تلخش؛منظورم قابلامه هایی ازجنس روی هست،
باز ظرف مسی اگه قلع نداشته باشه...اونم رنگشو کدرمیکنه،……

غزل سپید جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 22:34 http://iliata67.persianblog.ir

ظاهر سمنو رو خیلی دوست دارما ولی نمیدونم چرا اهل خوردنش نیستم.

اتفاقا پسر دومیه خان عموی ما هم دوست نداشت، ما یه همچین کاسه ای رو برداشتیم شروع به خوردن نمودیم ،البته روبه روی شان و بدون تارف مارف به ایشان
به نصف نرسیده ؛باقاشق بالا سر منو کاسه سمنو بودن!!!ولیکن کاسه از دست ما قاپیدن
رفتن روبه روی ما
اکنون ایشان یکی از پر مصرف ترین های سمنو ببوده اند
وعنوان می نمایند که ؛من اول سمنو دوس نداشتم نمی دونم چی شد که اهل خوردنش شدم ؟؟؟،گمونم اونی که داشت می پزید انگشتشو فرو کرده بود توش=-O
من --سمنوی داغ!؟
اون
دوباره من
دوباره--وابده بابا:-P
+امکان نداره کسی این مدل سمنو رو بخوره..عاشقش نشه!!این با تموم سمنو ها فرق داره!چرا!؟چون مقدار آردی که درش هست با مقدارآردی که بقیه سمنو پز ها میریزن تفاوت داره!..یعنی عینهو تافی..هانی تافی:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد