<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

پیچا=گربه!



ایشون ؛غرق تماشای منظره روبرو شون بودن که ؛شنیدن ؛پیشت ؟



لطف کردن برگشتن؛ خوبی!؟


میشیهه ؟چطونه!؟



منظره روبروشون ؛درخت خرمالو پوشه نیمه نارنجی...


+پیچا زای =بچه گربه :|

+یا ازنور چراغه هندی کم چون شدن ؛یا کلا از نارنجی چونن

+اینا جوجه تناول میکنن؛جوجه =کیشکا /جوجه ها=کیشکازاکان /کیشکازای به جوجه ی چندروزه میگن؛یکمم نازکردنی باشه.


نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمن چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 17:42

پیچا خیلی عنق به نظر میاد ولی کیشکازاکان ملوسن
یه کیشکازای انگار سر نداره

مامانمون گفتن؛بارداره ؛یکم کلافه اس :|
الهی ؛یاسمنم:-*سر داره ؛منتهی برده مابین پاهای سمت راستیه ؛فکرمیکنه مامانشه،گرفته خوابیده
سرتونو بگیرین بالاااا ؛یاسمن بانو جان

غزل سپید چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 13:46 http://iliata67.persianblog.ir

وای من عاشق پیچازا هستم

الهی؛بانو غزلی ام
ببین عزیزم (ی )رو جا گذاشتی :پیچازای :یکم بیشتر دقت کن،ترم هاتو بانمرات عالی پاس کنی :-P
دوصفحه بنویس ؛پیچا زای __؛

شبدر چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 10:30 http://fourleafclover.blogfa.com/

ای جان - دلم ضعف رفت بغلش کنم و فشارش بدم چه ناز و خوشگله - از چشمای قشنگش مشخصه با عکاس هم راحت بوده

جان تان بی بلا:-*
واوووو؛ فشارودشار من فقط باهاشون حرف میزنم؛خیلی هم میفهمنو واکنش نشون میدن--به نکته خیلی خیلی مهمی اشاره کردین؛آفریننننن بانووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد