<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

مثل پاییز!



پویا؛

توپاییز را دوست داری 

و من همانند پاییز تو را 

و چشمانت 

که رنگ پاییز را به خود گرفته اند 

چه زیبا 

آسمان را می نگرند 

و دستانت که بوی پاییز را می دهند....


-وچشمانت.


+دار=درخت.ولگ یا بلگ =برگ.

+چوم=چشم/چومان =چشم ها.

سیا چوم=سیاه چشم.

تی چومانه دود=چشم هاتو ببند.

نظرات 2 + ارسال نظر
شبدر پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 10:22 http://fourleafclover.blogfa.com/

عکس های طبیعت رو خیلی دوست دارم همیشه دلم می خواد یک جای سرسبز زندگی کنم با اینکه کویر هم زیبایی های خودش رو داره

ای جان:-*:
اززیبایی های کویر ؛فقط شنیدم.یادمه دکتربهم گفته بود؛به هیچ وجع منل وجوع نبایدسمت کویربری!!

کبری چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 23:32 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سلام
مرکز آمار ایران برای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در تمامی استانها به نیرو نیاز داره برای دو ماه ، حقوقش ماهانه حول و حوش دومیلیون تومان و ناهار هم میدهند اگه بچه ها کسی تمایل داره به این سایت برای ثبت نام مراجعه کنه
Https: s95.sci.org.ir
اینو به گروههایی که دارید بفرستید شاید مشکل چند جوان و دانشجو حل بشه

آجو جونممم به دوستان و فامیل و آشناهاتون لطف کنید بگوئید اگر بیکارن براشون خوبه

سلام کبی جونم:-*
گروه ها!؟گفتم تلگرام و...مابقی شبکه های اجتماعی عضو وگروه و....نیستم.
جان دل اجو:-*چشمممم؛ برای یکی ازآشناها پیام کوتاه می فرستم.
مرسی.دستتتتت گلت درد نکنه؛کبی عزیزم:-*:-*:-*:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد