<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

شکوفه های آلبالو :-*



این تصاویر متعلق به درخت آلبالو ببوده است ولیکن همین دو روز گذشته یعنی دوم مهرماه سال جاری  تصاویر مبارک شان را در ساعت 21:5 --ثبت نمودیم.

-امروز مامان جان تماس گرفتن (خونه ی خاله هستند)گفتند؛اکثر شاخه ها شکوفه دارشده ،شب بود تو ندیدی :|

....

نظرات 2 + ارسال نظر
شبدر یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 23:32 http://fourleafclover.blogfa.com/

سلام - عکس ها جالب بودند اطلاعات خوبی بود - انار حیاط ما هم تو این موقع گل کرده - چند روز پیش هم لیمو گل داده بود - خالواش رو شنیده بودم اما ندیده بودم ممنون نشون دادی - باقلای درختی هم نه می دونستم و نه دیده بودم - راستی منم یک عناب کاشتم همین امسال و خوب هم بزرگ شده البته من از گل وگیاه فروشی خریدم توی گلدون بود - تندرست و شاد باشید خانمی جان -

سلام به روی ماهتون بانوجان
-اینجا گلدهی انار اواخر اردی بهشت هست -لیمو شیرین خونه ی مادر بزرگم امسال اصلا گل نداد -
ای جان :-*ازطرف من نهال عناب تونو ببوسین (مراقب خارهاش باشین ) بیشتر مراقبش باشین-فدای شما بانوی مهرورز وعزیز
دوستتون دارم

کبری یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 16:28 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

چه جالب اجوو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد