<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عنوان برداشته شد!!

   

دریک معادله کفه ترازو باید مساوی باشد.یا مثلا دریک بازی همیشه نیروها باید همقدو قامت باشند.

وقتی با حریف ناشی پینگ پونگ بازی کنی،بازی ات خراب می شود.این یک قاعده است.

مثل نسبت یک آدم با یک بچه گربه ، خنده دار ومسخره نیست؟

نمی شود که آدمی با طول وعرض مشخصی برود به مصاف مورچه!

راستی کدامتان به زندگی مورچه ها دقت کرده!؟


-تکه ای از ؛ذوب شده 


موریس مترلینگ؛

عظمت خدای هرکس به اندازه بزرگی مغز اوست وبیان دیگر،بزرگی خداوند به قدر شایستگی ماست.


√قانونمندِ جذاب؛ساده دوست داشتنی؛بدمینتونه عجیج

√√واقعا مسخره اس:|


نظرات 1 + ارسال نظر
روزهای خوب پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 16:11

اخلاقت مث این بچه وبلاگی ها شده ها
من نیام تو نمیای حاامو بپرسی
من چند بار اومدم ولی برات کامنت نزاشتم ببینم این اخلاقتو ترک میکنی!!!!!!!
این دومین بار بودا
یادت باشه

بچه وبلاگی ها؟
مثه بچه وبلاگی ها؟!
من بچه دبستانی هستم ؛کلاسه چغارمم ؛شما دارین منو دعوا میکنین!؟ شما دارین خیلی منو دعوا می کنین!!شما خیلی عصبانی هستین!!خیلی!!
اوه پسر؛ ازاخلاقت خوشم میاد؛ مقتدر و
اونوقتی که با داداش هولدنی ام اومدم؛یادت میارم؛یه من ماست چقده کره داره؛باشه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد