<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

هرجا که ؛توباشی...



آبی مایل به زندگی...


....

...ابرهای سرزمین ما...

....سرعت ؛حال خوب کنه.


یک توقف اجباری توام با دلتنگی ؛من مامانمو میخوامT_T

عینهو هفت هشت سالها.

نظرات 1 + ارسال نظر
روزهای خوب شنبه 17 مهر 1395 ساعت 11:01

بعضی مادرها واقعا گدایی کردنی هم هستن


مادر مهربونم ارزوست
ولی بازم خداروشکر

مادرها همشون گدایی کردنی اند.
مامان بنده اصلا مامانه مهربون و بچه لوس کن و ناز و بغل وماچ کنی نیستن.یه مامان اردی بهشتی خیلی خیلی جدی ؛به به ؛چه کتک هایی که از دست ایشان تناول نمودیم...بگذریم.:|
اما من همیشه دوستشون داشتم ودارم.ویقین داشته باش که لازم وملزم بوده کتک هاشون (البته گاهی هم زیادی سخت گیر بودن وهنوز هم هستن:|).ایشون مهربون هستند اما خیلی تو دار وجدی و ؛به قول مهناز جان عین خانم ناظم ها
واقعا هم عین خانم ناظم ها هستن
بهر حال؛خدارو شکر.انشالله خدا سایه مادرها رو از فرزندهاشون کم نکنه.
+چند وقت پیش که ناوارو مرحوم شده بود ؛بهم گفتن ؛میدونی ناوارو مرده!؟گفتم ؛آره!گفتن؛خیلی ناراحت شدم ؛من گفتم شما که نمی زاشتین ما سریال شو نگاه کنیم کههه!!!گفتن؛ چیزی یادم نیست ؛ بهرحال خدا بیامرزتش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد