<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ki Behtar Az To*


....

....

.....

....

....

....

....

...

....

....

....

....

یادمه اولین موسیقی پیک چری رودر برنامه ی "مردم ایران سلام" تماشاکردم ...

برنامه ی پرمحتوایی بود ؛خیلی پرمحتوا!!چطور یهویی تموم شد؟؟ندانم زچه!!!

جدا از اجرا و اساتید مهمان و....نمی شه گذشت!!نمیشه.

ولیکن هرکجا هستند؛آرزومند ازهرچه بهترین ها...،برایشان.

 


 √*Aref ؛بگ گرند موسیقی تصویرها!! تو.ذهن تون داشته باشید...البته اجباری نیست؛هرچه ذهن خودمختار تون پلی کرد ؛اکی هست :)

+می دونم آبی آرام ،سماء جانه جانان رو دوست داری؛می دونم صورتی خیلی بهت میاد-چوم هات دوهبه ی انگور سیاه-میونه جامی به رنگ همان سماء دوست داشتنی ؛دوستت دارم...

آرزومندِ آرزوهای شما -و همیشه عاشقی در هر شاهرگتان -ایضا برای "تو" ام...


√آبان ماه :سه تا از عزیزان من توی همین ماه به دنیا اومدن ؛تولد عزیزانه آبانی تون مبارک 

نظرات 3 + ارسال نظر
کوله پشتی سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 06:35

سلام بارانم.مرسی سر زدی عشقولی
ازین ک هنوز هستی خوشحالم

سلام به روی ماهت:-*
ازخدا که پنهون نیست؛ازشما چه پنهان!؟..دم دمای اذان صبح -بی هوا یادت افتادمتو دلم گفتم ؛بزارسپیده بدمه -برم پیشش...
ایمیل تونو -اون اسم مبارک تونو که دیدممممم؛
نگران نباش عزیزم-به قول شیخ اعظم-خداوند صابرین را دوست دارد

کبری دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 22:01 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

چه تصاویر زیبایی
و تولدشونمم مبارک

مچکرم
و بسی بسیارممنونم

نیلوفرررر دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 13:53 http://n-sadr.pwnz.org/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
96518

ممنون که برای اولین بار-اینجا تشریف آوردین
یعنی من یادم نیست؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد