<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

پست هشت میوه ای :|

....

....

....

....

...

...

....

....

نظرات 5 + ارسال نظر
maryam چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 23:18 http://divarneveshte.lineblog.ir

سلام
مرسی باران جونم تروخدا برام دعا کن عمل جراحی فک بالا انجام دادم همه چیزای روزمرگی ها و چیزایی که اصلا به چشم نمی یومدن الان هوس می کنم امروز دکتر رفتم گفت هر چی می خوای بخوری بخور آزادی فکر کن با ۵۰ کیلو عمل کردم دعا کن از این به بعد دیگه مصیبت کشی نداشته باشم

سلام به روی ماهت عزیزم
وای-قسمم نده -من براتون دعا میکنم گریه نکن گریه ام میگیره

غریبانه چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 08:04

خونه ی خواهری شماله
تازه اگه هم نبود باز هم کاری نداره مربا درست کردنش...همه چی داشتیم با خودمون ...شکر هم از مغازه میخریم

به به ؛چه خانمه کدبانویی
به همسرتون واسه ی انتخاب خانم خونش ؛خیلی تبریک میگیم

غریبانه چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 08:03

ما همونجا مربا و شربت درست کردیم

آفرین بهارجون

غریبانه چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 07:41

یادش بخیر
پارسال تابستون اومدیم شمال اینقدر تمشک جمع کردیم که نگوووو هنوز مرباهاشو دارم

نوش جونتون ؛بهاربانو جان
فقط یه سوال-ازولایت ما تا ولایت شما-چیزی حدوده 17-16 ساعت راهه ؛ منظورم اینه که ؛چطور تمشک ها پلاسیده نشده بودن!؟
خیلی حساس وظریفن
√پس شما به چیدن میگین؛جمع کردن! ما میگیم ؛اینقدر تمشک (بیچه ایم ) دِ نگووووو

کبری سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 19:24 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

به به آجو جونممممممم گلپریش رو دوست دارمممممم
تمشکممممممم که عالییییی

مش حسین؟! زغال اخته به انضمامه ولش ببر کبی ره
√من عاااااشق گلپرم ؛کبیه گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد