<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

نورسته های پیلی پیلی آور...

....

....



سیمین بهبهانی ؛


ستاره بی تو به چشمم شرار می پاشد 

فروغ ماه به رویم غبار می پاشد 

خدای را  ! چه نسیم است این که بر تن من 

نوازش نفسش انتظار می پاشد ؟

خروش رود دمان ، شور عشق می ریزد 

سکوت کوه گران، شوق یار می پاشد 

بیا که پونه ی وحشی ز عطر مستی بخش 

بخورِ می به لب جویبار می پاشد

ستاره می دمد از چلچراغ سرخ تمشک 

که گردِ نقره بر او آبشار می پاشد 

خیال گرمی ی عشقت به ذره های تنم 

نشاط ومستی ی بی اختیار می پاشد...


√نورسته های خرش =پونه ی وحشی 

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبانه دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 09:32 http://roz-gozar.blogsky.com/

اخییی اشکال نداره...من گفتم اطلاع رسانی کنم بهتره هههه

فدای شما
ازاین که منو هم قابل دونستین -من از شما ممنونممم- جهت اطلاع رسانی...

غریبانه دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 08:12 http://roz-gozar.blogsky.com/

سلام باران...
ختم قران گذاشتم اگه میتونی و دوست داری شرکت کن....مرسی از همکاریت دوست عزیزم

سلام به روی ماهتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد