<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

(...)



بحمدالله وارش الهی ادامه دار است.


√بعدا نوشت از سید علی صالحی


ای کاش تنها یکی شبنم پا بگور 

بر گلبرگِ لرزانِ بابونه ای بودم.

ای کاش که هیچ،اصلا هیچ وُ

این همه کلمه نبود،داناییِ دریا نبود!

فقط کمی خواب،

کمی سکوت وُ

بعد راهی دور....!


نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمن جمعه 12 آذر 1395 ساعت 21:45

اوه! چقدر مطلب گذاشتی! نتونستم تا آخر برم. سرفرصت بر می گردم.
راستی اون رد پای خودت بود تو وبلاگ جدیدم؟! پس چرا آدرس نذاشتی؟

سلاااااام یاسمن بااااانو منتظر تون هستم
یعنی وب شما بود؟؟ گفتم چقدر شبیه شما مینویسه ها بلی من بودم. ولی الان آدرس تون یادم نیستیه سری از آدرس هام پریدن...نمیدونم چرا بعضی جاها آدرسم می مونه -بعضی جاها نمی مونه!!پس برای شما نمونده بود
عزیزمید یاسمن بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد