<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

(...)


                

 

نظرات 3 + ارسال نظر
روزهای خوب پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 14:24 http://my-ayer.blogsky.com

آمده ام ... امدم ای شاااه پناهم بده
خط امانی ز گناهم بده
ای حرمت ملجاا درماندگان
دور مران از در و راهم بده
لایق وصل تو که من نیستم
اذن به یک لحظه نگاهم بده


عزیزمی سیب جان

کبری سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 20:39 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

تو که کفتر سفیدی روی گنبد طلا
تو که پرواز می کنی تو حرم امام رضا

تو که از سقا خونه ی این حرم آب میخوری
روی گلدسته های قشنگ اون تاب میخوری

تو که صاحبت داره یه بارگاه باصفا
پس چرا ازم میخوای برات کنم دائم دعا

ای که زائرا میارن برا تو آب و دونه
ای که داری جایی واسه ی خودت تو این خونه

دیگه از غربت صاحبت برام سخن نگو
یا که از تنهایی امام برای من نگو

صاحب من نداره گنبد زردی از طلا
تا که یه لحظه بشینن روی اون کبوترا

صاحب من تو مدینه غـــــــــــــریبه
اون که دردِ بی دوا رو طبیبه

تو بقیع چراغ و برق و خانه نیست
صحبت از شمع و گل و پروانه نیست

تو بقیع پیدا نمیشه لونه ای
کفتری بنشینه روی شونه ای

تو بقیع زاری و اشک و ماتمه
چون بقیع مرثیه ی مجسمه

زائرای فاطمه سرگردونن
همه دردِ شیعه رو خوب میدونن

انقد از غربت کفترا نگو
از غریبی امام رضا نگو

اون که چلچراغ داره تو حرمش
قربون اون همه لطف و کرمش

جون مولا که تو هستی کفترش
راست بگو غریب اونه یا مادرش

...
ازشما،بسیارسپاسگزارم

کبری سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 20:36 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

سلام خدمت اجو بارانی جونمممممممم
خوبین؟
خوشین؟
سلامتین ؟
اجوو ممنونم از دعاهای خوبتون
اجوو امشب اگر دلتون شکست و اشکی ازتون جاری شد برای منم دعا کنید

علیکم سلام ؛سلام به روی ماهتون
الحمدالله.خوبم
شکر خدا
بحمدالله.بله.
فدای تو عزیز دلم
چشمممم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد