<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

س-ر ؛بازی

...

...برام تعریف کرده بود؛نزدیگ پ ادگانشون ؛یه تعمیرگاهی بود که....،!عکسو براش فرستادم ؛)

...برام این عکسو فرستاد :)؛پیشیه محل کارشونه!!

خانومش تماس گرفت؛که چی!؟آبجی اون کیه!؟گفتم ؛کی کیه!؟میگه اون که بابونه بدسته!؟گفتم؛ایته بنده ی خدا!!اذیت نکن آبجی!!اون کیه!؟گفتم ؛آخه من چه دانم اون کیه!؟میگه ؛پس به چه منظور عکسو فرستادی!؟گفتم؛چطور زنی هستی خاطرات سربازی شوهرت یادت نیست!؟خوب نگاه کن!میگه؛آخه سربازی چه ربطی به این عکسه داره!؟اذیت نکن آبجی!؟منو اذیت!؟ اصن هیچ. خنده ام میگیره ،بعد میگم ؛بابا جان من؛ نزدیکای پ ادگانی که مردشریف خدمت کرد؛یه تعمیرگاهی بود ؛مخصوص این مدل ماشین-فک کن از خیابون سعدی خودمون یکی ماشین شو بار جرثقیل کنه ؛ببره پایتخت تعمیرگاه...

عوضه پرسش های بیخود وبی جهت اون این وقت شب ؛ازمردخاخورت؛برو مابقی رو از خودش بپرس!فردا روز اگه دوس داشتی بیا برام تعریف کن ؛خاطرم جمع باشه چیزی رو جا ننداخته باشه!! درضمن زیادم سوال پیچش نکنی ها؛طفلی کله ی سحر باید 50کیلومتر رو طی کنه ؛برسه محل کارش!!

الو!؟ بله آبجی!؟ساکت شدی فکر کردم قطع کردی! بعد بنداومدن خنده هامون؛هروقت باهاتون کله گب میزنم حالم خوش میشه!باورکنین جدی میگم.خب!شبت بخیر باشه قربانت بوس بوس. شب شما هم بخیر.

√بابونه بدست!؟

+چند سال پیش ؛خواهر زاده آقاجان داشتن خاطره تعریف میکردن؛از اون دس خاطراتی بود جالب ؛اما تکراری...به نیمه های خاطره رسیدن ؛هرچقدر تجزیه تحلیل نمودیم!!!دیدیم یه جای کارمی لنگه؛ازاین جهت خودمان همراه بازرس پلنگ صورتی چراغ قوه بدست؛دس به ذهن شدیم - آرشیو خاطره های جناب خواهرزاده آقاجان را وارسی نمودیم که یهو گفتیم؛اینجوری نبود که!؟ اون قسمتی که فلان و بیسار بود!؟ گفتن؛ببخشید حواسم نبود!!

سالن تا انتهای خاطره ایشون ؛منهدم ناک میشد؛چرا!؟چون طی تعریف -مدام میگفتن؛درسته!؟ سرجنبان که می شدیم؛دوباره سالن منهدم میشد:|

√ایشون با خان دایی مون هم سن وسالن.یه خانم خوب و یه دخترگل هم دارن :)

*بازیِ سیا حرف نداره؛)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد