<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آشیانه ها...

....

....

بار دگر اگر بر درختی نظر کنم 

یا از میان بیشه و باغی گذر کنم 

چشمم به روی نقش و نگار بهار نیست 

چشمم به برگ نیست 

چشمم به دستهای پر شاخسارنیست 

این بار چشم من به سوی آشیانه هاست 

آنجا که می تپد دل نوزاد زندگی 

و ندر هجوم سخت ترین تند باد هاست 

آماجگاه تیر تگرگ و 

پروازگاه خوشدلی و خانه بلاست 

چشمم به لانه هاست 

ای جوجگان از دل تو فان بر آمده 

چشمم پی شماست ....


*سیاوش کسرائى *

نظرات 2 + ارسال نظر
ارغوان چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 23:58

به به! چه احساسات نابی!

دقیقا!
√منم بعد خوندنش تو دلم گفتم؛اوه. چه احساسات عجیجی ومجیدی ای

مترسنج چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 08:38 http://dar300metri.blogsky.com/

سلام
نویسنده با نشاط
بزنم به تخته:)
واقعا حال و هوای وبلاگتون با عکساتون عالیه..
پستای قبلیتونم نگاه انداختم...سر فرصت بازم سر بزنم..
پایدار باشید و شادیبخش

علیکم سلام آقای مترسنج:)
خیلی خوش اومدین ؛درکل؛طیب الله انفسکم به شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد