<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

زنجبیل!

....

.....چهارعدد به متوسط-چهارلیوانو نصفی شکر و هشت ونیم ساعت زمان!

.....مربای بِه عجیج مجیدى حاضر شد.

.اینو از سیما خانم یاد گرفتیم؛ایشون بهش میگه "کولبا" ؛آرد و خمیرمایع ونمک وکشمش و روغن و زرچوبه +شیروکشمش(من دلم خواست؛زنجبیل هم داشته باشه بعد با عسله آویشن قرمز مصرف بشه ؛)

...چای املش ؛ 6دقیقه ،دم کشیده ای B-)

.گاهی کدو با لبو فازخوبی داره؛تاکید میکنم "گاهی"

.هنوز خسته ی یک روز نسبتا؛ پرمشغله ای- رو به اتمام نرسونده بودم که؛چوپان تماس گرفت؛مش فری (صیاد وسماک باشی ) پیام فرستاده ؛رفتم سپیدرود هشتا ماهی سفید گرفتم،ازمیون شون یکی سفارش شما بود...


دست هر دوتا شون درد نکنه ؛بیسته بیست بود.

_________

√+زنجفیل ؛

اشتها آور -انرژی دهنده -تقویت کننده کبد و همچنین برای حافظه مؤثراست.

-سرشاراز ترکیبات ضد التهابی است که برای مقابله با سرطان های مختلف و کاهش درد مفاصل مفید است.

~افرادی که به فشارخون بالا مبتلا هستند ،در خوردن زنجبیل محتاط تر باشند.


نظرات 3 + ارسال نظر
مترسنج شنبه 20 آذر 1395 ساعت 12:24 http://dar300metri.blogsky.com/

سپاس.

ارغوان جمعه 19 آذر 1395 ساعت 19:18

به به!
همه چیزهای خوشمزه و خوشکل و سالم.

من هم می خوام مربای پوست پرتقال درست کنم ان شاءالله.

همه غذاهای خوشکلتون نوش جونتون باشه

ممنونممم
انشالله...منم دوست دارم.ولی تا حالا درست نکردم.عروسه خان عموی مامانم خیلی باحال درست میکنن...گاهی از طهران برامون میارن...
فدای مهربونی هاتون

روزهای خوب جمعه 19 آذر 1395 ساعت 14:02 http://my-ayer.blogsky.com

چهره مربای به خیلی دل انگیزه
چون ادم ره یاد چیزای مخلوط تررررش میندازه

چرا منو اذیت میکنی
می دونی ازاون چیزای مخلوط ترررررش دوست دارم.میدونی فشارم میاد به مچ پای شما میرسه
چرا وسوسه ام میکنی؟!چرا دوست نداری فشارم روی زانوی شما بمونه
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد