<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

سلام ؛سلام میکنم به "شما" به "دی" به دادا...وبه آنانی که زادروزشان "دی" است...

.....


هرآن که جانب اهل خدا نگه دارد

 خداش در همه حال از بلا نگه دارد

حدیث دوست نگویم  مگر به حضرت دوست 

که آشنا سخن آشنا نگه دارد....




نظرات 1 + ارسال نظر
مترسنج چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 11:12 http://dar300metri.blogsky.com/

راستی !نمیدونم رشته شما چی بوده و ایا قبلن مطالعه کردی یا نه..
اما برای تکرار هم که شده کتاب فوتوژورنالیسم رو بهت یاداوری میکنم برای بهتر عکس گرفتن..
البته که عکساتون خوبه...و چون ذوق خودتون رو در پستهای مختلف بنمایش گذاشتین خب چه بهتر که به سمت حرفه ای تر شدن پیش برید....
در مورد گرافیک یا طراحی چطور؟ اقدامی کردین؟

بابت معرفی کتاب ؛لطف ومرحمت شما (که به دیده اغماض می نگرید)
خیلی ممنونو سپاسگزارم
همون که فرمودین (ذوق خودتون رو...)پس عکس ها رو برای ذوق زدگی دل خودم میگیرم؛نه هیچ چیز دیگه!
بله.به قول شما؛ چه بهتر برای حرفه ای ترشدن و....اما عرض کردم؛قابل قبول شدن هم ذوق خودشو داره و برام برابر ؛ با 19 بیستی که ؛اشاره نموده بودید
+انشالله کتاب رو تهیه میکنم ؛آقای مترسنج ارجمند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد