<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عاشق آنم که هر آن آن اوست...

عاشق آنم که هر آن آن اوست---عقل و جان جاندار یک مرجان اوست

..حلوا رو توی دیس تختش کردم؛یک ساعت بعد لوزی لوزی برش زدم و...

..واین حلوا؛تخت که شد موزگذاشتم و رولش کردم...بعد برش زدم،…

(اون دونه های سیاه؛سیاه دانه اس-ما خیلی دوست داریم -روش می پاچیم (البته بقیه هم خیلی استقبال کردن) بهتره بگم؛معترضانه استقبال کردن ؛)


آرد -روغن- آب وگلاب و شکر و زعفران-مغز هل؛

آرد با شعله ی خیلی ملایم تفت داده میشه-یک مقدار رنگ که عوض کرد ؛بهش روغن اضافه می کنیم(من روغن و ذرت + کنجد مخلوط کردم ) پنج دقیقه هم همراه روغن آرد سرخ میشه؛بعد آب و گلاب و شکرو زعفران مغز هل و اضافه میکنیم وخوووب هم میزنیم(اگه یک لیوان آرد داشته باشیم؛یک لیوان شکر -یک نصف لیوان آب نصف دیگرشو گلاب...)

هرچقدر شعله ملایم تر باشه (سرخ کردن آرد) حلوا یک دست و خوشمزه ترمیشه؛ بعد اینکه آب و گلاب و....اضافه شد باید مدام  همزده بشه....

+فعلا همین ها یادمه :|


نظرات 7 + ارسال نظر
کبری دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 22:54 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

یس یس خدایا شکرت

خدایا شکرت

کبری دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 20:56 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

آجوو همون برش موز می دونید چه کا خطرناکی هستش
واقعا اگر دستمم رو ببرم کی میخواد جوب گو بشه هاااا؟
حالا که شما گفتید با کمال میل اجوووو اصلا خودم رو به زحمت نمیندازم

آفرین ؛بشین نگاه کن ولذت ببر؛از وجود پدر مادر برادر ؛شاکر باش
(البته که هستی)
نفس بکش

کبری دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 13:46 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

آجووو درست کردن حلواا به پای داداشی جونمم ( واقعاا هم خیلی خوشرنگ درست می کنند) گذاشتن موز به عهده من ( کارای سخت رو همیشه میدن به من می بینید اجوووو

دست شون درد نکه؛شما اصلا خودتو به زحمت ننداز عزیزم

کبری دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 00:13 http://daryamkdj222.persianblog.ir/

آفرین به اجوی کدبانوی خودم ( بسی زیاد عالی) خیلیم خوشرنگ شده و جالب تر اینکه موز تو حلوا

مچکرم کبی جونم
امتحان کن ؛موز وحلوا؛موز وسمنو

مترسنج شنبه 4 دی 1395 ساعت 08:02 http://dar300metri.blogsky.com/

چه خوش سلیقه

مچکرم؛لطف دارین شما

ارغوان جمعه 3 دی 1395 ساعت 22:17

دستتون درد نکنه.
جالبه! چقدر هم خوشقیافه ست!

قربان شما
حالا همین حلوا لای خرمای پیارم گذاشته بشه؛شاهکاره ()

به به
یه دیس از اون لوزی ها لطفا

یه دیس!؟ما چندین دیس بار وانت ،……سمت ولایت شما
ماشالله ماشالله ؛به زبون مبارک تون
فقط بعد تناول؛مسواک فراموش تون نشه؛وگرنه موش کوچولو دندوناتونو می خوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد