<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تو مرغ چار پری تا بر آسمان پری-تو از کجا و ره بام و نردبان ز کجا

....

من از کجا و غم وشادی این جهان ز کجا 

من از کجا و غم باران و ناودان ز کجا...

....پروانه ی دوست داشتنی:-*

.....بالهای بسته شده اش و اون نقطه های دوست داشتنی ؛ بهتره بگم ؛خال های دوست داشتنی :-*

.اون تک درختِ ؛توسکا هست.رنگش بسان عناب عجیج مجیدیه حمیده شده اس؛ایضا عطرو بوشB-)

حالا ازکنارتوسکا...باقى قضایا :)

میوه توسکا؛ دوست دارین؟ بزارین توجیب تون!

...فیگور ایستادنش عجیج مجیدی هستB-)

تصویر پیش رو؛راه وجاده ای هست گِلى؛محل زیست همان پروانه ها عنکبوتها وکفشدوزکها و غورباقه و مارو...،!؛کرم های شب تاب ؛به رنگ سبز فسفری ؛عطروپونه وحشی به انضمام شبدرها..صدای جیر جیرکها.....گاها قور غورهای موزون...معلق احوال تان می نمایدB-)

فقط یه چیژی (متصور شید لطفا)!؛رد شدن قورباغهه از پشت پای مبارک...؛هیس!زچه جیغ میزنید!؟ طفلی شب پره ها ترسیدن:-P

.....

+اون پسر بچه؛نوه همساده وهم برنجزارهای پدربزرگ مرحوم هست.ایام تعطیلات میاد به پدربزرگ و مادر بزرگش سربزنه...(مامانش خیلی اخلاق خوبی داره یعنی خیلی خوش اخلاقه وخوش صحبت؛بعد سالها به اذن خدا همین یه دونه پسر ؛شد قندعسله مامانش...)

√باپدرجان قهرهستند گویا؛ (گفت میرم ازت شیکایت میکنم=-O)یعنی اول پدرجان شوخی کرد؛بعد ایشون؛بعد پدرجان بعد ایشون بعد پدرجان؛بعد ایشون  میون خنده هاش یهویی قاطی کرد....باقی ماجرا.(پسربچه جواد لپی رو عرض میکنم;؛پدرمادرش اومدن معذرت خواهی کردن و... که باهم آشتی شون بدن...حالا اون راضیه پدرجان نیست...آیکن مش اسمال ششمسواکیه)

....

....

.....

+Kenare To  Moein

نظرات 8 + ارسال نظر
مترسنج دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 08:05 http://dar300metri.blogsky.com/

بازم عکس گاو گذاشتی من یاد پادگان کلاردشت افتادم...!
گاوهایی که ازادانه در حال چرا هستن...
حسادت من به گاوها ارمغان اونجا بود:))

درود برشما آقای مترسنج!
بازم شما به بزرگواری خودتون ببخشید.
اما این گاوها اون گاوهای مدنظر تون نیستن؛اینا طناب طویلی دارن؛یعنی افسارشون دست کبلایی زهراهست....تصویر گاوهای آزاد آزاد ؛مشغول چرا ،در کمرکش کوه رو هم گذاشته بودم...
خیلی هم ممنونم ؛بابت به تصویر کشیدن ارمغان کلاردشتی شما

سین شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 15:24 http://entekhab-sepi.blogsky.com/

چه خوب شد برام توضیح دادی!! و گرنه حتما اگه جایی می دیدم به یاد وبلاگ باران عزیزم حتما ی گاز میزدم! دختر تو منو نجات دادی

به یاد ما وایادی ما آناناس گاز بزن؛نشد پاستیل گاز بزن؛نشد سیب سمیرم گاز بزن
بال هم گاز زدین؛چه بهتر


ارغوان شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 00:30

تو مرغ چارپری تا بر آسمان پری
تو از کجا و ره بام و نردبان ز کجا
آخه!
می تونه دو معنی کاملا متفاوت بده:
_که تو پر و بال داری و برای رفتن به آسمان پرواز می کنی و مثل من نیازی به بام رفتن و نردبان نداری برای نزدیکتر شدن به آسمان. یعنی چقدر تو از من جلوتری و بهتری و...

_که تو (ای انسان) خودت پر پرواز داری و می تونی راحت بری به آسمان و برای بالا رفتن و رسیدن احتیاجی به بام و نردبان نداری!

و چون از مولاناست همین معنی دومی بیشتر می خوره بهش

چی می گین ننه برون؟!
؛رد شدن قورباغهه از پشت پای مبارک...؛هیس!زچه جیغ میزنید!؟ طفلی شب پره ها ترسیدن" خوشمان آمد


"

ننه قربونه دُُرهاى...نجفى ت ننه فداى دو عین قشنتگ یه چشم بزن
آ بلامیسر می ارغوان دختره؛شا اینجور دخترنداره ماه جان اینجور دخترداره

.
میگم؛خیلی دوست دارم ؛دوست داشتنتم خوبه.آرامشبخشه
+خوشتان آمد؟بااینکه از روی جوراب رد شد؛مثل یه تیکه یخ می موند انگشتاش

سین جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 18:49

عزیزم من تا حالا توسکا نخوردم چه طعمی میده؟

والا میوه اش خوردنی نیست؛برگ وپوست تنه ی توسکا؛جهت تب و گلودر التهاب لثه..آنژین های ساده..دردهای عصبی و ماتیسم کاربرد داره..ولاکن من جهت عطرو بوی توسکا تو جیب میزارم؛ بعد مانتو وکت و...جیب پیراهن...عطربوی چوب -تنه ی خوشبوی درخت رو میگیره؛البته گاهی جهت ترکیب عطر؛ همراه توسکا سرشاخه ی صنوبر هم میزارم...ایضا سرشاخه کاج؛
+صادقانه عرض کنم؛من میوه اش رو گاز زدم؛زهرماربودنوک زبونمو سوزوند
سین بانو جانه عزیزتر

minla جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:53

ههه کشف کردم که عکس آخری رو همینطوری نمیبینم ولی وقتی میام نظرات میبینمش


بال را بیاور ومعطل مان ننما

minla جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:52

اون کفشدوزک رو توی هوا قاپیدی عکسشوها !

من گابا رو هم دوست میدارم .

آخی یادمه بچگیا پسرها این قورباغه های بیچاره رو میگرفتن و ما دخترا رو جیغ فرااااارر

بهش هشودی نتون؛عجیج مجیدی هس
منم تو رو دوست دارم
گابای کبلایی زهرا هس یه زن کدبانوی خیلی آقا
غلط میکردن میخابوندی بیخ گوششون

maloosak جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 12:55 http://fars.coxslot.com

سلام مادر باران سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم...خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

وعلیکم سلام maloosak جان ؛ممنون ومچکر و سپاسگزارم

سحر جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 12:54 http://asharsokhan.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد