<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

جُمعه!،..

....

....نهال پرتقال!

....نهال انبه!

+روزدرختکاری  گویا یک شنبه اس؛ولیکن برایمان مقدور نبود که؛جهت کاشت نهال به سوی ولایت بشتابیم...ولاکن به پیشواز "پانزده اسفند " برفتیم...

 ....

 کاشت نهال آلوچه در منزل آقاجان؛خان دایی  جان چاله کندن  -منم چونان نمودم-پسردایی کوچیکه ثبت تصویر نمودن...البته باز پشت صحنه بالغ بر پانزده نفر حظور داشتند:)(چقدرپانزده در پانزده شد:)

....چای های منزل  آقاجان مان ؛مزه اش خیلی فرق دارد..

....

خواستم بگویم که؛ منزل آقاجان؛ هر پانزده سجودش یک مزه ی عجیج مجیدیه حمیده شده ی بینظیربوتویی ست...

√یعنی بعضی جاها خیلی به آدم مزه میده دو رکعت نماز بخونی بعد زحمت کم کنی(خصوصا صاحب خونه بگه؛بمون نمازتو بخون بعد برو)


سبحان الله...

نظرات 8 + ارسال نظر
ماه بانو چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 14:23 http://gandom1370.blogsky.com/

بزا یه اعترافی بکنم : خخخ من نمیدونستم شما همون بارانی که میای وبم و برام کامنت میزاری همش میگفتم چرا صاحب وبلاگ نمیاد وبم

خلاصه ببخشید دیه جوانی کردم خخخ

عزیزم
عزیزمی ماهه ماه بانوییی ام

bandeh یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 12:28 http://godwill.blogfa.com

سلام ، راستش وبلاگ قبلی که 20 مرداد 1393 ساختم بنا به دلیل یا دلایلی یا مشکلی که برای بلاگفا پیش اومد ، متاسفانه حذف شد. الان شب قدره و من تصمیم گرفتم دوباره وبلاگو بسازم. امیدوارم خدا به من و بنده ی خدا 2 کمک کنه که مطالب خوبی رو وارد وبلاگ کنیم و بتونیم هر چند کم ، باعث نزدیک شدن بندگان خدا به خدا بشیم. آدما شاید اکثر کارای خوبی که می خوان شروع کنند رو اولش سخت بدونند ولی به نظر من فقط اولاش سخت به نظر میاد و مهم اینه آدم اون اوایل دلسرد نشه و با کمک و لطف خدا اون کارا رو انجام بده. می خوام قضیه رو واستون تعریف کنم که توی زندگی خودم رخ داده و خدا رو شکر توی زندگیم تاثیر خیلی خوبی گذاشته. یادمه یکی از دوستام چند سال پیش ازم خواست که زیارت عاشورا بخونم ولی من نخوندم. حدود 2 سال پیش یکی منو به طرح خوندن هر روز زیارت عاشورا در ماه رمضان دعوت کرد و من شرکت کردم و به لطف خدا اونو ادامه دادم و حدود 2 ساله دارم هر روز زیارت عاشورا می خونم. از شما می خوام نیت کنید و 40 روز هر روز زیارت عاشورا بخونید. فقط اون جاهایی که گفته 100 مرتبه رو شما به نیت 100 مرتبه یکبار بگید. باور کنید حدودا 10 دقیقه زمان می بره.

ان شاءالله سلامت و موفق باشید و خوشبخت و عاقبت بخیر بشید.

سلام بر شما :)
ممنون بابت توضیحات تون ؛ شما هم عاقب بخیربشید ان شاء الله... وطول عمر باعزت داشته باشید...

minla شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 23:30 http://minla.blogsky.com

آخی نهال انبه خوشمزه

خدا حفظشون کنه! عمر طولانی با عزت انشالله
ما رو هم دعا کنید وقتی اینطور نماز به دلتون چسبیده . قبول باشه .

الهی آمین.ان شاء الله minla جان م
شما هم درخاطرمان بودین..
.
پس شما هم انبه خوشمزه دوست دارین گلهاش خیلی خوشبو هستن یعنی از خود میوه اش خوشمزه ترن

ماه بانو شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 18:19 http://gandom1370.blogsky.com/

چرا وبم نمیایی؟

نیومدم؟مگه شما دخمل بابا نیستی ؟ پس من کجا رفته بودم
√اومدم چک کردم؛پنج شنبه اومدم پیشتون که.. ماه بانوجانه بهتراز لیندا کیانی

هاتف شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 16:26 http://hatefblog.in

نفرمایید چه پرچونگی ؟
لطف کردید اومدید وب من
والا اون روز در در اتوبوس ها هم آدم آویزون بود بس که شلوغ بود . نمی دونم حکمت ولیعصر چیه که همیشه خدا شلوعه

ممنونم.خیلی از مهمون نوازی تون ممنونم؛آقای هاتف ارجمند
حکمتش اینه که؛یک شهروند تهرانی به عنوان میز بان ؛ دوست داره شهرش تو ذهن مهمان یا مهمانانش بمونه...یک خیابان که بلند ترین خیابان خاومیانه درختی هم هست...(توذهنم همون خیابون پر درخت خیلییی خنک هست)
الان درچه حالی هستن ؛درختهای نازنینش؛خدامی داند وبس.
بله.بس که شلوغ بود.اون ترمز اتوبوس که...

سین شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 16:02

سلام چطوری گلم
من چند وقت پیش ی نهال هلو دیدم دلم چند وقته که پیشش گیر کرده
با اون شکوفه های ناز صورتیش
هی روزگار

سلام سین بانو جان:-*
خوبم مرسی.ممنون از احوال پرسی تون:-*(بشدت سردرد دارم)
الهی قربونه دل تون که گیرکرده پیشه شکوفه های هلووو ؛با اون رنگ نااااز شون
هنوز شکفته نشدن؛غنچه هستن و من عکسشونو گرفتم
زبونتونو موش هوژولو می خورها

هاتف شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 10:45 http://hatefblog.in

قبول حق باشه
تصاویر پر حس خوبن

ان شاء الله...ان شاءالله...آقای هاتف ارجمند
ممنونم :)

ارغوان شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 00:26

قبول حق! نماز و قران و نهال! حی علی الصلاه حی علی الفلاح حی علی خیر العمل! شما همه رو لبیک گفتید

ان شاءالله...ان شاء الله...ارغوان دخترم
به یاد شما هم بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد