<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تسلی و سلام *...

....

.....(آرشیو 85)

....آلاله زرد 

....,.

....ساقه هاش 

....,.

....

....ایشونم بوته اش هست؛که پای درخت گردو -کنارهمون گلهایی که زنبور چونان است به وفوریافت می شود ؛(همین جمعه ای که گذشت ثبت تصویر شد...)برگهاش عینهو پتوهای  ژله ای ازنوع مرغوبش هست...

خیلی بهترحتی...


 ....

.....نبیلِ حزیمِ حدیقه اىT_T...

____

~*اخوان ثالث.

....

....

نجات وطن عالیترین و بزرگ ترین "قانون" است.

نظرات 6 + ارسال نظر
minla سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 11:00

ببخشید که درهم و برهم مینویسم.


آخه منم اون لحاف بنفش و گلدار رو دارم.
شاید البته گل های لحاف شما از آب و هوای خوب خونتون بیشتر و قشنگتر شکفته باشن .

فدات بشم من
جدی!؟ عهههه..چه جالب!!!البته من دوتا از اون لحاف ها دارم.یعنی رفتم خریدم..بعد گفتم یکی دیگه بخرم بزارم تو کمد؛همین خونه تکونی اخیر دیدم سر جاش بود.. پس شما برنداشتی
ببینید ؛پس زمینه اش بنفشه با مربع های خیلی ریز ناپیدا مشکی ...تک گل بافاصله
خودشه
پس شما هستی هی لحافو میکشونی سمت خودت هی من میکشم سمت خودم

minla دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 23:35

یعنی شما هم آره ؟

بنفش بادمجونی با اون گل ها ؟ این واقعنی بود ؟ نکنه اینجا بودید قبلا !!

به جان خودم اصلا برام مفهوم نبود!؟؟ کجابودم!؟
بنفش بادمجونی با گلهای آلاله زرد لحاف لایکویه خودمه.واقعنیه واقعنی اونجا کجاست دیگه من همین جام

وکیل الشعرا یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 21:30 http://iran-literature.blogfa.com/


راستی ببخشید دیر بهتون سر زدم راستش من یه نمه گیجم فکر کردم اومدم جبران محبت کردم ولی فراموش کردم به وبتون بیام


اختیار دارید.شما هرزمان تشریف آوردید قدوم مبارک تان بالای سر ملایعقوب...
ماجان؟ یک لیوان آب آناناس جهت پذیرایی از "وکیل الشعرا" لطفا.

ماه بانو یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 00:32 http://gandom1370.blogsky.com/

اپم عجقم

راسی تلگرام داری ؟

چشم
نه عزیز دل م. فقط همین جام

minla شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 23:24 http://minla.blogsky.com

باز که عکساتون دارن دلبری میکنن! آلاله زرد! چقدر قشنگه

پتوی ژله ای مرغوب چه توصیفی!

عجیجمی
بله میگفتیم؛چون دم عیدی ست ولیکن مسافرت ها زیاد..خواستیم اگر احیاناعزیزی پتو مسافرتی از اون ژله ای های معمولی اش را دم در نزدیک جاکفشی جا گذاشته؛نگران نباشه!!که ازاون بهترش ..موجود در طبیت است ولاکن خیلی بهتر حتی...:
البته لازم به ذکراست که؛لحاف لایکو یه چیز دیگه اس...بنفش بادمجونی با گلهای...

ماه بانو شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 23:05 http://gandom1370.blogsky.com/

عاشقتم من بخدا حس خوب منی وقتی میام وبت حال دلم خیلی خوب میشه

عزیزم:-*
الهی شکر.خدایا شکرت.
بخدا موهبت الهی هست.من هیچ کاره بیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد