<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عدالت محض!

.....

...,..

تو را نه عاشقانه 

نه عاقلانه 

و نه حتی عاجزانه؛

که تو را عادلانه 

در آغوش می کشم...

عدل مگر نه آن است که 

هرچیزی سر جای خودش باشد؟


*سیمین بهبهانی *

.....

.....

داداشه خودشه!دوس داشت!!خط خطیش بکنه :-P

دیگه دیگه!((:


نظرات 5 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 17:29

اخه فدای جوابات بشم که کلی میخندونیم
کلا هم خیلی باحالی هم خیلی با سلیقه

بخند.عزیز دل مادرباران. خدانکنه.زنده سلامت بمانی زای جان

باحالی از خودتونه.خیلی هم از خودتونه
من برم توی چادر مامانم قایم بشم

بهار یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 14:55 http://1atreyas1.blogfa.com



بچمووو چرا کتک خوردی اخه تو هم بچه بودی که
نادونسته بوده خخخ
من ی بار این اتفاق واسه خودم افتاده
خالم نقاشیم کرد خخخ
مامان و بابام نشناخته بودنم
بعد دیگه خلاصه کلی ناراحت شده بون دیگه منو ندادن دست خالم

من داداشمو اروم میژنم .. دردش نیاد ...
باشه هر چی تو بگی اصلا دیگه نمیزنم

به من می خندی
بچه بودم! هوژولو بودم.منو الکی کتک میزدن
ایشون (دخترعمو بزرگه) دوسال از مامانم کوچیک ترن.خیلی هم با مامانم جورا،خیلی به کیف مذکور حساس بودن وهنوزم هستن.چون مامانه خودمون ازاون کیف ها نداشت.(هیچ وقت) برامون جالب و کنج کاو گون بود!البته برای داداشم بیشتر جالب بود!
اوه!خاله جان ؟چیکار کردی با بهار م نشناختمش بهار که ازاین چیژمیژا نیاز نداره
آفنین نژنش!اصلا نژن!آرومم نژن!بهارم حالا دوس داشتی!لپ شو بطش(بطش =بکش)آرومم بطش!که دردش نیاد...
بهارمدخمل نازم گل پیاژم

واله یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 14:51 http://Www.valeh-heyran.blogsky.com

سلام بزرگوار
ای داد بیداد از دست این بچه های شیطون...
ماهم یکیشو داریم ...


چه آرامش بخشه وقتی بدونی عدالت خدا این است که تو را دوست باشد
و ایمان داشته باشی
خدا عادل است ...

علیکم سلام عزیز دل :
خدا حفظ شون کنه؛همراه والدین بزرگوار وارجمندش
بچه های شیطون عزیزترن وقتی دوتا باشن!شیطنتشون متعادل ترنرمال ترمیشه....میگن بچه با بچه خوشه...منم با بچه هاخیلی خوشم..خصوصا همین سنین
دقیقا.واله بانو جان
....و ایمان داشته باشی ؛خدا عادل است...

ماه بانو یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 11:55 http://gandom1370.blogsky.com/

بیچاره ببین چیکار کرده

حالا او لحظه قیافه ی مامانش دیدنی خخخخخخ

عکس اولی خیلی بامزه هست ولی یکمم خطرناک خدای نکرد بی افته من اصلا همچین کاری نمیکنم خخخخخ

معلومه ازاون بچه های کنج کاوه! خوش اخلاق +یه ابر بالاسرش باکلی(؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟؟!!؟؟!/:؛؛/)
برام سواله؟ مامانش!؟چطور اجازه چنین کاری رو داده؟؟؟
آفرین ماه بانوی مهربونم.هیچ وقت چنین کاری نکن.ونزاردیگران هم...

بهار یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 09:56 http://1atreyas1.blogfa.com

سلام عزیزممم

واقعا تو را عادلانه دوست دارم
چقدر بانمکه خداا...
خخ داداش خودشه عین منه داداشمو الکی به شوخی میزنمش مامانم میگه این چه کاریه میگم داداش خودمه

سلام به روی ماهتون
تو را عادلانه دوست داشتن ؛یعنی عدالت محض
خیلی.خیلی تو دل برو هست.یعنی از اون پفیوژ های دوست داشتنیه ها
آخی!چرامیزنیش ؟بهارجون داداشه خودت باشه. نزنش لطفا.دردش میگیره ببرش اینجوری مشاطه اش کن فقط احتمال اینکه مثل من کتک بخورین قویه ها البته من شش ساله ونیمه بودم و داداشم دوسال ونیم ازم کوچیک ترن البته خودشون دلشون خواسته بود.که سرخاب سفیدآب دخترعمو بزرگه رو مصرف (خصوصاااا روژ آلبالویی رنگ خوش عطربوش رو)کنن اوه اوه! دارن میان گویا ازایشونم(دخترعمو بزرگه) کتک خوردیم
ولی.می ارزید.باورکنین.خیلی می ارزید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد