<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

هفت دریا و هفت رود و هفت خاطره و هفت آسمان*...

.....

......

                                      

 خان عموی مامان جان معتقد بودن که؛تا خرس به آب نزده باید رفت دریا؛یعنی هفته دوم خرداد ماه هرسال  از طیران میومدن که برن پایی به آب بزنن و دست رویی تودریا بشورن..دقیقافلسفه شنای آدمی و خرس به دریانزده رو نمی دونم؛ آب بازی با تشت وشلنگ  توی حیاط رو دوست دارم؛اونم زمان های لحاف وفرش وپتوشوران ها روزهای تموز از سال...

اما شنا و پا به آب زدن ؛دریا رود برکه استخرو...اصلا وابدا.ساحل وتماشای دریای و رود و...یعنی فقط تماشا وهواخوری باد خوریB-)

بله میگفتیم؛دست رو شستن تو دریای پسین سالها؛نه الان.که هر مشت ز آب دریا پر نمودن ؛تکه متلاشی شده از پنبه  ریزدرمشت مبارک مشاهده نمودن.

هی دریای صبور؟ خاموش مباش و هرگز مرداب!!برخروش وزنجیر بگسل!،...

√هاااا که ؛نه دریا ازدهان سگ؛نه آدمی از دشنام آدمی؛هرگز آلوده نخواهد شد.


                               

.....

من  آرزومندم 

آرزومندِ آزادی شما 

بسیارىِ "عدالت" آینه هاى پاک 

لبخند خاصِ خدا....!


من آرزومندِ هر آنچه بهترینم 

هر آنچه برای شماست 

از بوده بود ،ازهست 

ازبوده است؛

خوبی ها، شادمانی ها،یاوری ها....

...،،

...،..

√مابه عطربوی علف می گیم؛سبزبو!

یک بوی دلتنگی 

یک هنوز باهم ساده 

نشستن و گفتن و گریستن 

یکصدا و هم آواز هم بغض و هم گریه 

یک قدم زدن رفیقانه،یک.سلام نگفته،یک خلوت دل،یک دل سیر گریه کردن

برای همسفر همیشه!،……

دوستت می داریم*.


نظرات 2 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 13:21 http://1atreyas1.blogfa.com

اخی
چقدر اخرش رمانتیک بود

یک خلوت دل

و من عاشق دریام و موج سواری با قایق که اصلن دلیل زندگیمه خخخ

یعنی اگه شمال بودم ی قایق میخلیدم همش میرفتم موج سواری

دیگه اینکه عاشق اب بازیم هستم

عاشق تو بیشتر ولی استم بارانممممم


منم دریا رو دوست دارم؛که بشینم لب ساحل و تماشاش کنم؛که البته قایق سواری روهم میپسندم و
ایده تونو دوست دارم؛یه قایق فول امکانات ؛یعنی گرمابه داشته باشه موج سواری هم اوکی
دیگه اینکه؛دریا روزای بارانی و برفی تماشایی تره البته شن بازی لب ساحلو رو هم خیلی دوست دارم؛که یه کامیون ماسه دریایی گرفتیم برای باغ که بعدا پابرهنه قدم بزنم و بخونم؛باسطل وبیل و ماسه ها-ی کاره عالی میکنم-مااااسه میریزم توی سطل؛دوباره خالی میکنم
دوستتون دارم گل دختر جانه بهاربانوی ناژ ناژی جونه گل پیاژی ام
ممنون از لطفتتتت:

فاطیما دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 12:41 http://gandom1370.blogsky.com/

خوش به حالت
از شنا بدتت میاد؟ پاشو برو شنا کن حالشو ببر حیف دیگه راهمون دوره

خدایا شکرت
بلی.خیلی بدم میاد
نوموخام.نمیلم دوس ندالم.
هاااا..عوضش تماشای شنا خیلی حالشوببر تر هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد