<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

شریعتی _سپانلو_طالقانی ...

 .....

......

 عمر سعد

به روایت تاریخ تا روز 8 محرم در تردید است . 

هم خدا را می خواهد هم خرما ،هم دنیا را می خواهد هم آخرت.

هم می خواهد حسین (ع) را راضی کند هم یزید را.

هم امارات ری را می خواهد،هم احترام مردم را.

نه حاضر است از قدرت بگذرد،نه از خوشنامی.

هم آب می خواهد هم آبرو.

دست آخر اما عمرسعد تنها کسی است 

که به هیچکدام از چیزهایی که می خواهد نمی رسد.

نه سهمی از قدرت می برد نه از خوشنامی.

ما آدمهای معمولی راستش نه جرات و اراده حسین(ع) شدن را داریم،

نه قدرت و ابراز یزید شدن را 

اما درون همه ما یک عمرسعد هست.

من بیش از همه از عمر سعد شدن می ترسم....!

....

.....

<<تنها کسی که خواب نمی بیند/

 چشمان  بیخیال بهار است /

همراه من.....که به زودی/

لباس پاییز می پوشم /

و رنگ آن به موایم می آید...>>

.

.

.

هرچه مسلمانها از زیر بار و ظایف شانه خالی کردند،میدان دعا وسعت پیدا کرد!……

ولی نه فقیری غنی می شود و نه برهنه ای پوشیده. این چه دعایی ست که اجابت نمی شود؟!……

یاهو یاهوی خانقاه و سینه زدن ....درد اجتماع را دوا نمی کند ....

.

.

.

.

....

پارسال ؛

مرد شریف تماس گرفت ؛که توی ترافیکم... نمی رسم پی  آقای برادرزاده  برم..که کلاس اولی ها رو از پشت در کلاس... تحویل اولیا داده  میشن....که لای دست و پای کلاس بالاتری ها نمونن...

که ما قبل رسیدن به در کلاس (اول ب) سمت چپ راهرو ز فایرمن ها ثبت تصویر نمودیم...

تو ذهن تون ؛

پیچیدن همهه ی... بالغ بر 300خورده ای پسربچه..(زنگ آخر معمولا کسی درس نمی خونه که)توی راه رو به انضمامه لبخند آتش نشان ها رو داشته باشید:)

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 16:08 http://bitterthancoffee.blogsky.com

عه عکس های ناراحت کننده ای

بله دقیقا.

طیبه دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 12:35

احسنت به این تفکر زیبا

خیلی مخلصیم

فرزانه جوووووونی دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 02:10 http://asheghihambato.blogfa.com/

سلام مردخاخورجان. پستت رو که خوندم دلم گرفت. بازم رفتم تو فکر پست اخیری که خودم گذاشتم. بازم ذهنم درگیر شد. راستی برو پی نوشت پست قبلی رو بخون. من خودم که هنگ کردم

علیکم سلام عروس گلم .جوووون ت بی بلا فرزانه جوووووونی

عزیزم......

پست قبلی ؟چشم

مامان جمعه 7 مهر 1396 ساعت 18:19

سلام می خاخور جان[گل]
بسیار زیبا بود، دو کلمه حرف حساب. [قلب شکسته]
خوب و خوش باشید ایشالله. [لبخند]

سلام عزیز خاخور...تی جان بی بلا
سپاسگزارم بانو
سلامت بمانی بلامیسر

مهران جمعه 7 مهر 1396 ساعت 16:04 http://www.mehranniksima.blogfa.com

درود :)

سلام برشما
خوش آمدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد