<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ازمیان هاتویی ها...

 ....

.....

 هوم!…یکی از تفریحات لذت بخش همین تصویره ؛که همراه ببری خان.. در یخچال وا کنید و ...البته ضد حال تفریح اونه که یکی بیاد بالاسرآدم ...مچ گیری و باقی قضایایی؛)

...داشتیم مجله می خوندیم ...تلفن زنگ زد و شماره منزل مردشریف(برادرم) ..سلام و علیک و احوال تون چطوره!؟خوبم مرسی.شما چطورین!؟آقای برادرزاده چطورن!؟مرسی .خوبیم...آبجی!؟بله !؟امروز برادرتون حلقه اش رو جا گذاشت (با قیض بخونین) نخندین آبجی!!نخندین!! خب .آژانس بگیر بفرست اداره ! نه زشته! عصری اومد بزار تو راه پله بمونه !!یکم هوا بخوره ..چه بهتره که ...ناهارشم تو راه پله بخوره ...!! نه؟...

دیدی خنده ات گرفت!عروس خانم ؟!؟ آبجی؟؟ بله؟اصن وابداه...خداحافظ :)))

.......تربچه های پدرسوخته رو پاک کردیم ....

... گل کلم +کرفس+هویج+شلغم ...سیاه دانه و مرزه تلخون نمک و زردچوبه سرکه...ترشی گل کلم رو حاضرکردیم

....ماهی شور(ماهی سفید نمک سود ) سرخ شده ...

...باقلا قاتق از نوعه بی مرغانه رو هم درست کردیم و

......بگ گرند تصویر؛کرم ماساژ7گیاه جاکسون با ترکیبات:عصاره بابونه-مورد-گزنه-آویش-عصاره رزماری-کرفس..بجهت  درد کتف و شانه و گردن و مچ دست،..بسی نافع ببوده است!

.....یه کاسه انار دون کردیم و.....

دیگه دیگه ؛

احساس کردیم پلکهامون داره سنگین و سنگین .بسته وبسته تر میشه...(بوی جوی مولیان نمی اومد؛بوی جوی مولتی ویتامین می آمد همی؛)

فلذا دانستیم ماست و خیار تناول شده کلک فشار خون مان را ....یعنی درشرف  اُوِردوز شده ا ی بودیم...

.....خب.ماست خیار رو ...خالی خالی نمی خورن که (؛)




نظرات 11 + ارسال نظر
فاطیما دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 15:26 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام وایییی چی شده؟ خوبی؟ ما یه دونه باران نداریما مراقب باش

من ماهی رو فر میزارم همیشه بسی خوشمزه میشه امتحان کن چند روز پیش پدر جان اومد انزلی اردک ماهی خرید با ماهی های کوچولو خخخ

سلام عزیزم:-*
الحمدالله.شکر خدا خوبم.ممنون ز احوال پرسی تون:-*:-*:-*
چشممم...عروس گلم
این نوع ماهی رو همین مقدار کم...جهت مزه مزه کردن وچاشنی...یا سرخ میکنن..یا در زمان دم کشیدن برنج...روی پلو میزارن...
ماهی توی فر امتحان کردیم...که بهش فیویج میگیم!
ماهی سفیدباید توی روغن فراااااون سرخ بشه وسپس ها...نارنج چلونده بشه روش
البته من سالی یکی دو سه چهارمرتبه ماهی بیشتر نمی خورم

فرانک دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 13:39 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

وای باران من کلی به خنگی خودم خندیدم وقتی گفتی گربست....
من چرا انقدر خنگول شدم

نفرماییید باااانو
حواستون پی خنده های پسرتون بووووود....

فرانک دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 01:13 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

اون عکس بچه و سگ که نار هم هستن رو به پسری نشون میدم کلی میخنده

عزیزم...الهی من بمیرم برای پسری دوست داشتنی و ایضا مامان چونانش
(باورکنین ؛من همش پسر تونو با سیبیل متصور میشم)
اون گربه اس ...ما به گربه می گیم =پیچا

فرانک شنبه 13 آبان 1396 ساعت 18:37 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

وای عزیزم
الان پستت رو دیدم
خوبی عشقم؟

الحمدالله.خووووبم.
نگران نباش گلم

Sabi gol جمعه 12 آبان 1396 ساعت 22:34

عکس سرم الان واسه من باز شده... خوبین؟!

دیروز بهتربودم...امروز کمی حال ندارم!
ممنون از احوال پرسی تون....صبیره بانوی عزیز دل م

Sabi gol جمعه 12 آبان 1396 ساعت 22:33

خدا نکنه... یعنی چی کدبانوی در شرف ارتحال...
انشاالله سالمو سلامت باشین عزیز دل...
این حرفو دیگه نزنید...

ممنون و مچکر و خیلی مرسی....ازاین همه لطف و مرحمت شما...
سرتونو بگیرین بالا...دلمون وا شه....
به مامانمم گفتم؛ احساس میکنم اون ور خوبه که می خوام برم...
مکث کردن و گفتن؛امان چی بکنیم!؟(ما چیکارکنیم!؟)
حرفی نزدم.اما توی دلم ...آنچه که برای دگیران خواستم...برای ایشان نیز هم
بکذریم؛
خیلی خیلی ممنون ...برای دعاهای شما :
الهی تنت به ناز طبیبان نیاز مند مباد...صبیره نازنینم

سپیده مامان درسا جمعه 12 آبان 1396 ساعت 18:57

به به چه همه خوشمزه
عزیزم الهی همیشه حالت خوب باشه و سالم و سلامت باشی

سلام مامان سپیده جون
خیلی مرسی عزیز دلم

مامان جمعه 12 آبان 1396 ساعت 04:55 http://maman.blogfa.com

سلام می گل خاخور جان
خواهر الان متوجه شدم، مشکل از ماست و خیار نیست که فشارتون افتاده، مشکل از حجم بالای کار روزانتونه، اگر من دو قلم از آشپزی روزانه شما را انجام بدهم چونانم...
ماشالله یک روز و این همه کار و آشپزی!!!
گلم یک کم بیشتر بفکر خودتون باشید.
ایشالله همیشه تنتون سلامت باشد و کانون خانوادتون گرم

سلام می عزیزدیل ...می ناز دار خاخور
تی جان بی بلااااا...می جان زای
چه کنم خواهر جان....به قول سوسن جون دست خودتو می بوسه
حالا بعضی کارها رو فاکتور گرفتم...
چشم..عزیز دل خواهر.
ممنون از دعاهای همیشه خوب تون ...
دعا کنید زودتر برم...بلکم یکم خواب داشته باشم

طیبه پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 23:41

ببخشین
آخر و عاقبت حلقه چی شد؟؟؟؟؟

عزیز دلمی طیبه بانو
وقتی برگشتن خونه..قبل ناهار.. حلقه رو دستشون کردن
√چه معنی داره با اون حجم ارباب رجوع حلقه دستش نباشه...

سلما پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 23:39

چقدر حالناک بود. اون پماد رو از داروخانه بخریم یا عطاری؟

خانم هایی بجهت مشاوره پوست و ...توی داروخونه ها هستن...این کرم رو معرفی کردن.
مخلص تونیم

Sabi gol پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 22:34

به به‌....
ترشی گل کلم...

چه کدبانویی... احسنت

ایشاالله همیشه سالم و سلامت باشید باران بانو جان

عزیزی صبیره بانوی گلم
پس شما هم جزء طرف داران ترشی گل کلمی هستین
کدبانویِ در شرف ارتحال...
زنده سلامت بمانی گل زیبای من:-*:-*:-*
:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد