<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

نشان به آن نشانِ ؛پل الوار

~~~~ 

  ~~~~

~~~~~


من سرانجام جاده را سدمیکنم....

ب اسیل رویاهای ناگزیر

و سرانجام خویش را 

دوباره پیدا می کنم...

آری 

جهان از ما....

~~~~

خنده لازم خواهد شد؛

خنده ای از سر تَندرستی

خنده ی برادری جاودان.

هرکس با دیگران،

چنان مهربان خواهد شد

که با خویش،

همانند زمانی که آدمی 

به خاطر محبوبیت خود،

خویشتن را دوست میدارد.....

~~~~

~~~~~

تصور بفرمایید ؛یکی از آن دو شیرینی دردستان کوچک وتپلی  طفل سیزده- چهارده -شایدم پونزده -شونزده ماهه ای ببوده باشد...

() چونان به دایره مینگرد...

سپس ها انگشت اشاره نیمه تپلی اش را درمیان دایره ی مارمالاد غوطه ور می سازد...وبه آرامی تا نوک مماخش می آورد و

()چونان نظاره مینماید...

لابد شما میزنید زیرخنده وآن طفل معصوم 

()چون میشود....که ای داد بیداد...شما داشتین فیلم شو برمیداشتین...

(البته ..فکرمیکنید ؛انگشت اشاره ی مارمالاد مالی شده اش ...  رو هوا بسان اجازه خانم!؟مانده است...نخیرجانم )

فلضا ببایستی خودتان دست بکارشوید و هرآنچه دیدید...اجرا نمایید..

که وقتی انگشت اشاره تان تانوک مماخ تان ...یعنی دیدگان لوچ شده تان را بدید...غش غش خنده هاش بلند می شود....()  لابد فکرمیکند؛.. بسان خودش مارمالاد را به پهلو وشکم وزانو ....

ولاکن یخش که آب شد؛انگشت مارمالادی اش را سمت دهان تان که آورد...()کلام آقاجان درخاطرتان پلی بشود که؛بابچه ها نکن بازی...(بقیه اش رو بلدین دیگه )


نظرات 4 + ارسال نظر

بالاخره دوباره شما را یافتم
آدرس وبلاگ های جدید :
http://vakiloshoara-cloob.mihanblog.com/

http://vakiloshoara.mihanblog.com/

لینک وبلاگتون رو به طور اتفاقی در وبلاگ آقای علیزاده لنگرودی دیدم

دلم تنگ شده بود واستون و وبلاگ زیباتون دوست عزیز

به به....جناب وکیل الشعرا(آقای امیر رضا خانلاری) عزیز و گرامی
کجا بودین؟ اینقدر گریه کردم.اینقدر گریه کردم.اینقدر
سربازی رفتین؟B-)
من میومدم بهتون سرمیزدم....بعد یهو وبلاگ تون منهدم شد
بعدشم من گم نشده بودم.توی کمد قایم شده بودم.
+درود بر شما و.جناب آقای علیزاده لنگرودی

سلام ودرود....

خدا روح است وهرکه اورا می پرستد باید با روح وراستی عبادت کند ...

عیسی مسیح

تولد عیسی مسیح مبارک واز صمیم قلبم به شما این روز بزرگ وفرخنده را تبریک می گویم

سلام و درود بر شما..
خدا روح است و هرکه او را می پرستد باید با روح و راستی عبادت کند.....
بسیارها....ممنون از شما ...جناب قلی زاده عزیزو ارجمند

سپاسگزارم....بسیارها سپاسگزارم...
میلاد مسیح بر شما نیز هم مبارک...

مترسنج یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 22:16 http://dar300metri.blogsky.com/

برف و شیرینی
خدا برکت رو ازمون نگیره...

آقاجان برف ببینه ؛یه کاسه برف همراه شیره انگور تناول میکنه!
اینجا بهش میگن برف دوشاب
مثل یخ دربهشت میشه...
بله.برف وشیرینی ..کنار بخاری
ان شاء الله الهی آمین..جنابِ شیخ مترسنجِ عزیز

مامان یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 19:31

سلام مامان باران گل و مهربون
خواهر دلم واقعا براتون تنگ شده بود، از سر کار اومدم و دیدم خانه‌ام از برکت پسر کوچولو بمب خورده ولی از شدت دلتنگی اومدم حال احوالی بپرسم و بعد بروم سراغ کارهای خانه...
به‌به چایی تازه دم و شیرینی...
نوش جونتون، نوش جون کپل دست خاله...
سلامت باشید ایشالله همیشه.

سلاااااااااااااام بر شما .
سلام
سلام به روی ماهتون مامان مهشیدم
اول ازهمه؛ببخشید که نیومدم بهتون سرنزدم.
البته اومدم..چندبار کامنت نوشتم..زمان ثبت ...تایید ثبت انجام نشد.
دیگه خیلی خیلی ببخشید ..ولی خداشاهده یادتون بودم وهستم و بیمعرفت نیستم
دیگه دیگه
اشکالی نداره عزیزم..بگذارید بچه شلنگ تخته بزند...گاهی هم شما همراهش شود...سپس ها مثل آن روز باهم منزل را مرتب نمایید..

قربان شما...
اون کپل دست مامانش نمیزاره دس به شیرینی بزنه.وهرچیز دیگه ای ...
بچه هنوز قاشق گرفتن رو بلد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد