<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

~~~~~

~~~~~

نظرات 3 + ارسال نظر
وکیل چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 17:10 http://vakiloshoara-cloob.mihanblog.com/

من حقیقتش برام سخته مطلب ظنز بنویسم قلم خوبی خداروشکر دارم اما حسرت میخورم که در طنازی کردن با قلم مهارت زیادی ندارم
ازین استعدادتون استفاده کنید حتی بداهه گویی هاتون هم خیلی جالبه
امیدوارم توانایی هاتون در مسیری قرار بگیره که بتونید ازش استفاده بیشتری ببرین

من فکر میکنم استعدا طنز نویسی شما ازاینی که خودتون تصور میکنید..بیشترهاست.
تمرین و تکرار کنید ...موفقیت بیشتر ازآن شما خواهد شد

+ازاین استعادی که اشاره کردین ..من فقط جهت سربه سرگذاشتن دایی ها و برادرها و..اعضای خانواده ام استفاده میکنم...(بداهه گویی ها) یا مثلا شایعه پراکنی ها....(درجمع خانواده)که اونم دوست مون فرمودن خدارو خوش نمیاد
فلضا توانایی هامونو جدی نگیرید..
+ممنون.از نظر لطف شما

وکیل چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 13:24 http://vakiloshoara-cloob.mihanblog.com/

اون شعری که گفتین کجا رفت میخواستم کپی کنم نگهش دارم شعر بداهه و جالبی بود
در ضمن اشعارتون رو بفرستین واسم تا توی وبلاگ انجمن قرارش بدم

اول اینکه ؛خیلی خوشحالم که شما متوجه بداهه گویی ما گیلک ها شدید()
اینجا ازاین دست بداهه گویی ها توی روستا ها بین مردمان کشاورز (باسواد وبیسواد)مرسومه.مثلا فکر کنید پسر مادری در ری دانشجوست و پس از مدتها به خانه وکاشانه اش برگشته.ومادر چشم براه...وقتی دورا دور متوجه آمدن فرزندش میشود... با بداهه گویی به استقبال فرزند میرود...البته دختر وپسر فرقی نداره.منتهی چون مسئولیت پسر برعهده مادرو خواهر بزرگتراست.....مادرها وخواهرها بداهه گویی مینمایند
البته برای بداهه گویی لازم نیست پسر شون از استان خارج بشه..یا از خونه خارج بشه...فکرکنید پسر _برادر ...رفته گاچه وبرگشته؛مامانش براش بداهه میگه...
شنیدن بداهه مادرا ومادربزرگها درحد شگفت انگیزی است...چرا که بسیارها جالب وریتم دار...علامت ها و نشانه های فرزند شون رو مثل سعدی علیه رحمه که فرمود؛کدام باغ چو رخسار تو دارد/کدام سرو کند با قدت سر افرازی/ خب.تا اینجا دختر همسایه میدونه دایی ما چون هست...وسعدی علیه رحمه ادامه میده؛به حسن خال بناگوش اگر نگاه کنی/نظر تو با قدو بالای خود نیندازی/ اینجا دیگه اون طفل معصوم ازکجا بدونه اینجور نشانه های شخصی رو !؟فلضا اون مادر آمار نشانه ها رو با بداهه گویی میزاره کف دست دختر همساده...اونوقته کخ سعدی علیه رحمه درادامه اش فرمودن؛غلام باد صبایم غلام باد صبایم....که با کلاله جعدت همی کند بازی
بله.جناب وکیل الشعرای ارجمند.جناب ناصر وحدتی همه ی ترانه هاش بداهه اس.بداهه خوانی های شرق گیلانی بسیارها جالب وشنیدنی ست.مثل ترانه ی رعنا.که وقتی میگه ؛خیاط وچای تره کوت بدوخت رعنای!؟یعنیذخجالت نمی کشی؟
بگذریم...
من فکر کردم نارحت میشین.پاکش کردم.
واینکه اصلا حالمم خوب نبود که بخوام توضیح بنویسم؛که این بداهه اس....
وممنون کت خودتون اشاره کردین
+ اشعارمون کجا بود آخه؟؟؟

وکیل سه‌شنبه 5 دی 1396 ساعت 21:13 http://vakiloshoara-cloob.mihanblog.com/

نه من سربازی نمیرم معافم
حالا اونقدر هی میام کامنت میزارم منو از وبتون آخر سر میندازین بیرون
کریسمس مبارک
شما شعر نمیگین؟

عههه چه بد.
اختیار دارین وبلاگ خودتونه.باعث خوشحالیه که تشریف میارین...جناب وکیل
کریسمس مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد