<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

سوره بیست و پنج؛آیه ....

 ~~~~~

~~~~~~

 امام حسن عسکری علیه السلام ؛

تواضع و فروتنی نعتمی است که بر آن حسد نبرند....

~~~~~

+خارخندید و به گل گفت ؛

سلام !

وجوابی نشنید!

خار رنجید ولی هیچ نگفت.....


ساعتی چند گذشت ،

گل چه زیبا شده بود....


دست بی رحمی نزدیک آمد 

گل سراسیمه ز وحشت افسرد....


لیک آن خار در آن دست  خلید

و  گل از مرگ رهید !


صبح فردا که رسید،

خار با شبنمی از خواب پرید!

گل صمیمانه به او گفت ؛

سلام ....!


گل اگر خار نداشت 

دل اگر بی غم بود

اگر از,بهر کبوتر قفسی تنگ نبود ،زندگی ،عشق ،اسارت ،همه بی معنا بود!


فریدون مشیری


امام موسی کاظم علیه السلام؛تواضع و فروتنی آن است که ؛آن چه دوست داری ،دیگران درباره تو انجام دهند ،تو هم همان را درباره دیگران انجام دهی....

خلاصه اینکه؛ سلام و درود بر شما دوستان عزیز()

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی جمعه 15 دی 1396 ساعت 13:16

بهتون تبریک میگم پست پر تقوا و خدا پسندانه و مطابق شرع بود.

ممنون تون.ما از شماوتشخیصی که لحاظ نمودید ؛سپاسگزاریم.

Sabi gol شنبه 9 دی 1396 ساعت 01:19

خیلی عالی بود

قربان شما عزیز دل م

پگاه پرواز جمعه 8 دی 1396 ساعت 14:58 http://twilight1371.mihanblog.com

بسیار بسیار عالیییییییییهههههههه مثل همیشه لاییییییییییک موفق باشی بانو باران عزیز و مهربان

قربان شما ....پگاه جانه پرواز عزیز
سلامت بمانی و شاد

فاطیما پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 18:39 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام عزیزدلم خوبی؟

سلام به روی بهتراز ماهه عروس گلم:-*
الحمدالله.خوب.عالی .توووپ.آیکن مادرشوورت با عصای چوبی
ممنون ز احوال پرسی تون

beny20 پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 16:53 http://beny20.blogsky.com

واقعا پست زیبای بود ، احسنت به شما
.
.
و ناموسا با کامنتت کلی خندیدم
خیلی خیلی ممنونم ...
.
.
نحوه کامنت دادنتون خیلی قشنگه ،
از انواع شکلک ها استفاده می کنید واسم جالب بود ،
انشاالله همیشه همین جور شاد و پر انرژی باشید

ممنون وسپاسگزارم جناب بنیامین
.
.
واینکه ؛ من قلبا دعا خوندم وکامنت نوشتم
و ناموسا شما باهاش کلی خندیدین
خیلی خیلی قابلی نداشت ....
.
.
اون شکلک هارو گذاشتن استفاده بشه .منم خساست نمی دوستم...یعنی شکلک هایی رو که دوست داشته باشم استفاده میکنم ...
خیلی خیلی ممنون
+ شاد زی بنیامین برادر . آمین(آمین رو با صدای جناب کیهان بخونید

طیبه چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 21:44 http://almasezendegi.mihanblog.com

سلام باران جانم
خوبم
مامان هم خوبه.پیشش بودم.با گوشی ور نمی رفتم.آخه معمولا عصرها باگوشی میام نت.سعی می کردم بیشتر با مامان حرف بزنم البته نیکان و دخترخاله هاش هم بازی می کردند که مواطب بودم زیاد سروصدا نکنند مامانم اذیت نشه
ببخش عزیزم

سلام طیبه بانو جانم
جانت سلامت بلامیسر
الحمدالله.
خدارو شکر.خدایا شکرت...خدایا مراقب مامان گل طیبه بانو و عزیزانش باش
کاربسیار پسندیده ای کردین عزیز دل م
من ازتون بیخبر بودم ...نگران شدم. وممنون که الان تشریف آوردین و از احوالات عزیزدل مون خبرآوردین..ما خیلی دوستتون دا یم
خدایا شکرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد