<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نور ظلمت؛از زمین و آسمان فارغ!،……

~~~~~

         

~~~~~

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 15:41

از کفشای فرد مورد نظر خوشم اومد

احسنت به سلیقه ی مبارک شما
شماره کفش تون43هست ..قابلی نداره
(فردمورد نظر)

مامان سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 21:04

سلام می گل خاخور جان
چقدر زاویه عکس زیباست
کاشکی من روی آن بالکن، پشت اون صندلی نشسته بودم و از اونجا همه را برای صرف چای صدا میکردم...
خوش باشید همواره

سلام می جان مهشید
می گول دختر
می ناز دار خاخور
خیلییی
ان شاءالله آقا مصطفی براتون بهتراز اون بالکن و اون صندلی و..
تهیه میکنه..مامان مهشیدی جونم
سلامت باشید بلامیسر

لیلی سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 18:35

از این اسپریام داری
از این اشک اورا
خیلی از خانوما با خودشون دارن
حالا که دوست دارید لیخند
+++++=+

نه نه. ازاونا خوشم نمیاد
ولی دوست دارم
شوکر داشته باشم
هرچند داسِ از اون داس هاى شقه شقه کنه و نیازی به اسپریام اشکآور و شوکرمکر..نیست
دقیااااا
همینها رو پشت اون لبخند آیکنه دیده بودم
د
و
س
ت
ت
و
ن
د
ا
ر
م



آی لیلی
جان لیلی
می جانه جانان لیلی
لیلی تره دارم دوست
از جان و دیل لیلی

لیلی سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 11:34

ولی ترسناک هاااا اینجور خوابیدن در همچین جایی
گرازی خرسی سگی
یدفعه میاد دنبالت میکنه

گرازی خرسی سگی...بالای درخت چه میکنن ؟؟
.
بین خودمون بمونه، من صلاح سرد (داس) با خودم دارم.
.
شب ترسناکه.الان روشنای روزه... ترس نداره
.
ولی خدایی خیلی فاز داره اینجور خوابیدن تو فضای باز و پر دارو درخت ...

+مرسی برای آیکن لبخند تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد