<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آن خطِ ___

 ~~~~

~~~~

 روزی که نوشتی 

زندگی  یعنی  "من _تو" ،،،

به اندازه ی آن خطِ باریک و کوچک 

دلتنگت  شدم؛

*******

******

وامروز 

آن خطِ باریک

به اندازه ی خط کشیِ خیابان هاییست

که از تو دور_______


#محمد خانِ دولت آبادی



نظرات 18 + ارسال نظر
کیهان شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 07:08 http://mkihan.blogfa.com

درود بر آبجی عزیز تر از جان
خدا نکنه دلت بگیره.
....
خوب... چند تا از آن عکسهای حج که مقداری هم خل خلی هستند برات فرستادم!
خوب دیگه داداش خل داشتن هم گاهی مایه خنده است.
و دیگر اینکه......
همیشه شاد باشی.آمین

سلام و درود برشما عزیز برارِ عزیزتراز جان
مرسی از لطفتون؛بلامیسر

خیلی لطف کردین،...
شادو سلامت و تندرست بمانی برار جان

beny20 جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 13:29 http://beny20.blogsky.com

وقتی حرف از دلتنگی میشه ،
من یاد این شعر میوفتم :

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست ،
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست ،
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب ،
در دلم هستی و بین من وتو فاصله هاست ،
آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد ،
بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست ،
بی هر لحضه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست
باز می پرسمت از مسئله دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه مسئله هاست...


چرا خندیدم ؟!
خب جو داشت خیلی سنگین میشد ،
گفتم یه جوری اوضاع رو تغییرش بدیم !

تاریخ این پُست ، قدیمیه هاان ! چرا !؟ چراااااا ؟
آهان چون دوست داشتی دیگه ، اوکیه

بعضی از دلتنگی ها ابدویکیِ شیخ بنی عزیز

بله،منم وسطای شعر نگرانِ متشنج شدن جو شدم
که بحمدالله با درایت شیخ مُبی همه چی اوکی شد


بله،بعضی از پست ها بجهت دوست داشتن ها
چندروزی سنجاق میشن به وبلاگ

Amir جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 11:41 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام

کلا باید تو نوشته ها ، مقیاسش رو نوشت ، مثلا فاصله شون چقدرع؟ همسایه ان مثلا یا همشهری هستن یا ...

البته گمونم این مقیاس بعدا با توجه به هر شخص برای اون شعر اضافه بشه!

سلام بر شما
بله،مثلا فاصله ی شما و خورشید بانو
مثلا فاصله ی شما و پنج سالگی ها تون
مثلا فاصله ی شما و ولایت مادری تون
مثلا فاصله شما و همسایه سمت راستی تون

بله،بله،...بجهت همین مقیاس ها بود که؛ بعدا ...جناب معین به فکر فرو رفت و اون شعرِ ،کنارم هستی واما دلم تنگ میشه هرلحظه...
البته قبل تر ها پدرپزرگ بهم گفته بود،آدمِ دیل؛ ایته لحافه میئنم تاسیانِ بئه!

خلاصه اینکه؛
میتونه یک نوع استعاره هم باشه. من و تو؛خطاب به خود وخویشتنم .
فاصله ی بین من و خودم !مقیاسش چقدره؟من و خودم همسایه ی دیوار به دیواریم؟همشهری و هم استانی ایم؟من اینجا و خویشتم ماه و مُشتری؟...
آدم یک روزهایی واسه ی خودش یه چیزمیزایی مینویسه،یک قول وقرارهایی بین خودوخویشتنش میزاره،...
بعد شخص وشخصا ،یا همون خود و خویشتن رو قاطی میکنه
همیشه هم ؛
یک دلتنگی هایِ ابدویکی هست ...
به قول بابا طاهر؛
یکی درد و یکی درمان پسندد
یکی وصل و یکی هجران پسندد
من از درمان و دردو وصل هجران
پسندم آنچه جانانم پسندد
بگذریم؛خیلی خوش اومدین آقای Amir خان

مامان جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 01:11 http://maman.blogfa.com

سلام خواهر گلم
شما به این عکس علاقه دارید، دفعه دوم است در بلاگتون گذاشتید و این نوشته را هم... و البته بحق بسیار زیباست.

سلام به روی ماااهتوون
تنها این پست و این تصویر برای بار دوم نیست،بعضی از پست ها برای چند روز سنجاق میشن به وبلاگ؛که این پست و تصویر و نوشته هم جزء شان است

بهامین پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 11:58 http://notbookman.blogsky.com


عالی بود



ممنون عزیز دلمممم

وجدان پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 00:21 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

دریه نتن
دریه نتن
با چی پس ؟
با بیل فولو میتسید خسمم یهنی ؟
دیده من همین قد بلت بودم !
بالون لالام داله میاد!
دوچت دالم .

منم دوچت داالم اینا
خیلی هم دوووچت دالم
نه نه،با شعله حسدِ مصدق
خلابکالِ عجیج مجیدی هم خودتونید اینا
تالالای شما بیاد؛من یهو بیهوش شدم اینا

وجدان چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 23:50 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

لاستی
عجیج مجید هنوز و همیسم خودمما بالون دفته باسم
بازم لاستی بالون آب سلد خولدم یه بشکه
خسمم فلو نتیشید
یه دونه یواستی بهت دفتم خلابتال شیکمو
خوف سدم

باشهههه
عجیج مجیدیِ همیشه و هنووووزمی بلامیسر
چرا آخهههه
گریه میکنم من
خشم؟رو با آب سلد آب میکنن؟

وجدان چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 23:43 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

وای چقذه اخساساتی سدم
منو دفته
منو دفته
محمود ندفته ته
طلافلوش واس خاطل من دفته
سنام بالون من اومدم دیده
ذهن سما روسن.

خوش اومدی عزیز دلممم
خدا شما رو واسه ی طلافلوش نگهههه داره بلامیسررر
سنام عجیج مجیدی ام
چش و ذهنم روووشن

.. چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 23:34 http://kebriti.blogsky.com/

میام وبتونو میخونم حتما:)) بلامیسر توو:))

خیلی لطف میکنید
:))خدانکنههه؛تی بلامیسررررر

.. چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 23:30 http://kebriti.blogsky.com/

خیلی خووش اومدین؛بلامیسر

Maryam.k چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 22:27

سلام عزیزمم
اخی محمود دولت آبادی❤❤❤❤

سلام به روی بهتراز ماهتوون؛ بلامیسر

خاله ریزه یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 13:47 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

اون خانوم محترم حاضر در عکس اول بزنم به تخته چه کمر باریکی دارن کلی بهشون حسودیم شد
راستی

ای بابا...ایییی باباااااااا:
راستی :::-*

Sabi gol جمعه 22 دی 1396 ساعت 23:42

سلام به روی ماهتون
انشاالله بتونید برید همونجایی که حال دلتون خوب میشه و اگر دیدن عزیزی هست. ببینیدش

الهی دلتون شاد باشه عزیز مهربوووونم
دوستتوووون دارم خیلیییییی

باران بزن دوباره /شستی رد پایِ/ تنگه مِ دل دوباره/ به چشم بره ستاره/ نه کوچه نه خیابان/ از تو نشانی نره..
امیدوارم درست نوشته باشم.

باران بزه دوباره
بوشوست تی رد پایه
تنگ می دیل دوباره
تی چشم ره ستاره
نه کوچه نه خیابان
از تو نشانی ناره
وقتی کی دوره تی دس
باران چره بباره باران چره بباره
باهار می امره قهره
می خانه تاسیانه
می دیل همیشه هرروز
فقط تره دوخانه

کی واگردی بخانه !؟؟؟؟؟؟

می
دیل
تره
تنگابه
کُر
تره تنگا به کُر

می دیل تره تنگابه کُر........دلم برات تنگ میشه دختر

سلام
سلام به روی بهتر از ماهتووووون:-*:-*:-*:-*
قربان شما و لطفی که من دارید.خیلی مچکرو مخلصیم

تی دیل م شاااااااد
غمو غوصه ز تی دیل دوووووور

د
و
س
ت
داااااارم..خیلی عجیج مجیدی هستین

وکیل جمعه 22 دی 1396 ساعت 22:21

محمود دولت آبادی خیلی نویسنده ی بزرگی هستند
پست دلنشینی بود

نوش جون تون
بله.محمود خان دولت آبادی ..

Sabi gol پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 23:45

دل شما چرا گرفته عزیز دلم؟
اصن یادم رفته بود از شما بپرسم. ببخشید. الان خوبید؟

مرسی از نظراتتون و حرفای زیباتون. ببخشید دیر امدم :)
چشم:-*:-*. میگم شاید کسی ازم ناراحت شده باشه بدون اینکه من بفهمم حداقل اینجوری ازشون معذرت خواهی کنم :)
خیلی دوستتون دارم...
شیمی قربان
خدا حفظتون کنه

باور میکنین ؛خودمم نمی دونم!؟
ولی گرفته اس.یعنی دلتنگه!!.گمونم باز دلتنگ همون جایی هست که نمیدونم کجاست!!!ولی میدونم حال دل م اونجا خوب میشه
این از قدیم ایام باهامه.گمون نکنم درمونی هم داشته باشه
آه دلتنگی دلتنگی دلتنگی..
.
.
مرسی از احوال پرسی شما عزیز دل ونازنین دخترم
خواهش میکنم.خوشحالم خوش تون اومده ...ومن به داشتن عزیزی چون شما افتخارمیکنم
من ازشما جزادب و احترام ومحجوبیت وخیلی خانمی دیدم وبس
فدای شما ..منم خیلیییییییییییییی دوووووووووستتون دارم
شیمی فدا
خودا تره بداره=خداحفظتون کنه

nini پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 23:10

من نوشته های محمود دولت آبادی رو خیلی دوست دارم...لایک واقعا

اخم شونم شاهکاره واقعا
فدای شما

طیبه چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 22:36 http://almasezendegi.mihanblog.com

چه دلنوشته ی زیبایی از محمود دولت آبادی
مرحبا به سلیقه ی شما در انتخاب

قربان شما ::


Sabi gol چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 21:41

دلم مثل این تصویر بارون زده گرفته خیلی گرفته.

این تصویر برای غروب عاشورای96هست.
که دل منم زمان برگشتن مثل همین تصویر ....واکنون نیزهم.
.
.
تی دل قوربان ...می نازدار لاکو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.