<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

****

****

نظرات 3 + ارسال نظر
واله جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 09:58 http://Www.valeh-heyran.blogsky.com

سلام دوست عزیزم

سلام برشما واله بانوی عزیز دلم
خیلی خوش برگشتین

صبیره پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 09:58

آخی .... عزیزم

خیلی آخی..
کوچولویِ دوست داشتنی طفل معصوم

سوده دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 17:05

سلام سلام ننه باران مهربون عزیز دردونه ام چطوره ... ببخش نوه ات بی معرفت شده از وقتی میره سر کار سرش خیلی شلوغ شده و بهونه گیرش اومده انگار نیاد سر بزنه !
نه داستان های زیادی هست که فرصت هم نمیکنم بنویسمشون
امیدوارم ازین کارآموزی زودتر خارج بشم و ی نفسی تازه
دوستت دارم ننه باران مهربوووووونمممممممممممم
سال نوت هم مباااارک پر از بوسه و بغل من و خدا و نعمت های نابش

سلام
سلام به روی بهتراز ماهِ نوه گلمممم
الحمدالله خوبم.شکر.ممنون از احوال پرسی تون
این چه حرفیه عزیز دلم تنت سلامت باشه عزیزوووم، جووونم،خوآرممممم
فدامدای نوه بامعرفتمم هستم،سوووده عزیزوم
ننه باران هم بیشتر دوستت میدارددددددد
ممنون بابت دعایی که درحق ننه ات کردی،منم سال نو رو بهت تبریک میگم و برات بهترین ها رو آرزومندم،..همه ایامتون نوروز بلامیسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد