<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

عزیزِ من؛شاکرباش*!

 ****

*****

 زندگی کوتاه است ..

پس به زندگی ات عشق بورز،

خوشحال باش و لبخند بزن،

و فقط برای خودت زندگی کن!

زندگی این است...

ویلیام شکسپیر


*همین.


 

نظرات 9 + ارسال نظر
مترسنج یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 23:56 http://dar300metri.blogsky.com/

خدا هدایتمون کنه

الهی آمین

صبیره دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 15:22

بسیار عالی

مچکریم؛ صبیره بانوی نازنین

mostafa دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 13:18

تا حالا عادت داشتید اشیاء بی‌مصرف رو انبار کنید؟
و فکر کنید یه روزی ( کی میدونه چه وقت ) شاید به دردتون بخوره؟
تا حالا شده که پول‌هاتون رو جمع کنین و به خاطر اینکه فکر می‌کنید در آینده شاید بهش محتاج بشین، خرجش نکنید؟
تا حالا شده که لباس‌هاتون، کفش‌هاتون، لوازم منزل و آشپزخونتون و چیزای دیگه رو که حتی یکبار هم از اونا استفاده نکردین، انبار کنید؟
درون خودتون چی؟
تا حالا شده که خاطره سرزنش‌ها، خشم‌ها، ترس‌ها و چیزای دیگه رو به خاطر بسپارید؟
دیگه نکنید! شما دارید بر خلاف مسیر کامیابی خودتون حرکت می کنید!
باید جا باز کنید، یه فضای خالی تا اجازه بده چیزای تازه به زندگیتون وارد بشه. باید خودتو نو از شر چیزای بی‌مصرفی که در شما و زندگیتون هستن خلاص کنید تا کامیابی به زندگیتون وارد بشه.
قدرت این تهی بودن در اینده که هر چی که آرزوش رو داشتید، جذب می‌کنه. تا وقتی که در جسم و روح خودتون احساسات بی‌فایده رو نگهدارید، نمی‌تونید جای خالی برای موقعیت‌های تازه بوجود بیارید.
خوبی‌ها باید در چرخش باشن .
هر چیزی رو که دیگه لازم نداریم بندازیم دور ...
میل به نگهداشتن چیزای بی‌مصرف، زندگی رو پر پیچ و تاب می‌کنه.
این اشیاء نیستن که چرخ زندگی ما رو به حرکت در میارن .
به جای نگهداشتن وقتی انبار می کنیم، احتمال خواستن رو تصور می‎کنیم ، احتمال تنگدستی رو .
فکر می‌کنیم که فردا شاید لازم بشن و نمی‌تونیم دوباره اونا رو فراهم کنیم ... با این فکر دو تا پیغام به مغز و زندگیمون می‌فرستیم که به فردا اعتماد نداریم ... و اینکه ما شایسته چیزای خوب و تازه نیستیم .
...
مخاطب این متن هر کسی میتونه باشه از جمله خود من
هر کسی که فکر میکنه تا امروز گذران عمر کرده
" نه زندگی "

متن بسیار عالی ای بود،یک جورایی طرز رفتارمامان جانم بدین گونه اس،خوبی ها باید در چرخش باشن.
ممنون از لطف تون...

mostafa دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 13:08

برقص
چنانکه گویی کسی تو را نمی‌بیند
عشق بورز
چنانکه گویی هرگز آزرده نشده‌ای
بخوان
چنانکه گویی کسی تو را نمی‌شنود
زندگی کن
چنانکه گویی بهشت روی زمین است

درود وسپاس آقای مصطفی

طیبه یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 19:04 http://almasezendegi.mihanblog.com

عزیزم ننوشتم که ناراحت بشی
دارم سعی می کنم خوب بشم
اما اینها آفت نیستند.جنسشون فرق داره.زخم هستند.
دلم برای خاله جان کرفت.من می دونم اختلال کبدی چیه، اخه خودم هم به دلایل عوارض دارویی دچارش بودم قبلا ولی با عوض کردن داروها مرتفع شد خداروشکر
برای همه جیز خداروشکر
والله خیرحافظا و هو ارحم الراحمین

عزیز دلید
فدای دل قانع وصبورتون بشم،..ان شاءالله زودی خوب میشینخدایا مراقب مامان تی تی ام باش

پناه برخدا.الهی سلامتی وتندرستی جایگزین بیماری و کسالت عزیزهرعزیزی بشه.آمین

سوده یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 13:49

سلام ننه بارانم
کجایی ؟؟ من نیستم شمام نیستی ؟؟
دلم برات تنگ شده واقعا
دلم میخواد برم تو دل این عکس و متنت
و تا بی نهایت های این شادی و شکر!
فقط باید بگم خدایا شکرت که زنده ام

سلاااام جوووونونم،عزییییزوم،سوووووده
چرا،چرا،هسدمولی میام میبینم نیستی ،دلتنگ میشم
دل منم براتون تنگ شده؛جدا جدا
کجااااایی؟عزیزم؟
بیادوتایی بریم،دستتوبزارتودستم وبپریم توعسکه،آ ننه قربونت بره،عصای منوهم نگهه دار،...
خدایا شکرت،الهی شکر

طیبه یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 12:31

خدا هست و خدا هست و خدا هست
و هر چیزی که می بینی و یا حس می کنی یادآوری می کندآفرینش بزرگترین اعجاز است و خدای را سپاس بابت این همه معحزات ریز و درشت(حکیم طیبه)

خداهست و خداهست وخداهست:قلب...:
خدایاشکرت،الهی شکر
(فدایت شوم حکیم طیبه ام )

خانم پزشک یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 11:45 http://kanoomdoctor.blogsky.com

خدا نکنه باران جانم .
یکم بهم ریخته کارام و چون چند وقت دیگه احتمالا بخاطر درسم مجبور بشم برم کمی گرفتار شدم واسه همین چند وقت نیستم .
فعلا خدا نگهدارت باشه باران خانم مهربون دوسداشتنی .

جان تان سلامت ؛خانم پزشک عزیز دل
دلم برات تنگ میشه جونمفدای شما نازنین راحیل بلامیسرم،هرکجا هستی،خداپشت وپناهت باشه بانو
شیمی چوم براه ایسم=چشم براه شما می مونم

کیهان یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 10:37 http://mkihan.blogfa.com

این هم هدیه ما هر چند ممکنه از قبل آن را داشته باشی آبجی گل
http://www.golha.co.uk
ببخش گاهی ممکنه خیلی از مطالب را متوجه نشم ...عذر ها و تقصیر ها
و دیگر اینکه این کلمه استاد از قفای ما بر داری یه جورایی راحت تر قدم بر می دارم

ازهدیه شما،خیلی ممنون و مچکرممم.

اختیار دارید،شما ببخشید ما همینجور یک ریز حرف میزنیم...
حقیقتش این کلمه ی استاد به نوعی ترازوی گفتارما هست، وگرنه عرض کردم ،ما هنگام قدم زدن گفتگو نمی کنیم.درسکوت وتفکر،باگامهایی متواضعانه،..ودیگر اینکه :اگرهم به اتفاق همراهی باشد،که خاطراستاد جمع ،ما سمیعه هستیم :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد