<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 9 + ارسال نظر
بردیا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1402 ساعت 21:17

مگه گیلان خرما داره؟

همون ازگیل می پزه،بازار بزرگ داد می زنن،آبرار بیا خرمای گیلان!
برادر من،بیا خرمای گیلان=ازگیل پخته آوردم

صبیره پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 09:30

خدا رو شکر

الهى شکر

سجاد چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 23:19

ممنون از لطفتون

درپناه حق ؛سلامت باشیدو موفق.:

سجاد چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 22:30

باور کنید منم بعنوان یه آدم جنگو قبول ندارم من خودم اصالتا خوزستانیم تو جنگ نبودم ولی ازش شنیدم و دیدم
ولی خب یسری چیزا حقیقتن بخدا منم دوست ندارم بگم دشمن ، اصلا من سلمابانو رو دوست دارم چون مثل خودم طرفدار صلح و دوستی است

ببخشید غلط کردم دیگه نمگیم :(

درودو صلح و مهرو دوستی برشما

خواهش میکنم،این چه حرفیه.
خوشحالم ،شما هم جزء دوستان خوزستانی ما هستین،همسایه روبرویی ما بانوی از دیار خوزستان بودن،بسیااارها دوست داشتنی ومحترم.بااحترام نثارمادر و خواهرهای عزیز تان

سجاد چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 20:38

سلام
بقول همین عکس برجام تاثیر داشت مگه؟ تا قبل از برجام دلار رسیده بود به هفت تومن اگه درنمیومد هم همینطور روز به روز داشت بدتر میشد به نظرم ما باید یه فکری کنیم که مشکل اقتصادمون وابسته به بقیه نباشه ، نمیگم رابطه نباشه ولی طوری نباشه که اگه دلار شد 8 تومن اقتصادمون فلج شه

یه جمله هم بگم که فکرنکنیم ترامپ باید کشور مارو بسازه ، ترامپ دشمنه وظیفه اش ساختن کشور خودش و دشمنی با ماست پس بجای لعن و نفرین بیخود ، بشینیم خودمونو درست کنیم درست فکرکنیم تا این شکلی بدبخت نشیم ، ببینیم طرز فکرمون چی بوده تحقیق چطور انجام دادیم که حسن روحانی بشه رئیس جمهور - وقتی اینستاگرام و تلگرام و بازیگر و فوتبالیست بشه الگو برای یکی از مهمترین انتخابهای زندگیمون معلومه که باید بشینیم بزنیم توسرمون و ترامپو نفرین کنیم

وعلیکم سلااااام ،آقا سجاد

اسم دشمن میاد،من یاد جنگ،...بدرقه کردن می افتم...،گریه ها و بیقراری های اجی،...دلداری های مادرای شهدای روستا،...
علی رضای سوخته شده،..گوره های گاواش،که وقتی بردنش خونه ،که بعد ببرن خاک سپاری،...
چقدر هراس؟چقدراضراب؟چقدربیقراری؟
بخدا خسته ایم.بخدا شانه های ما یارای کشیدن این همه مصیبت ،...نداره.

بهامین چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 09:38 http://notbookman.blogsky.com

چقدر دلم سفرراونم به شمال را میخواد:)

الهی
قدم تان بالای سرِ شمال + گیلان زمین
ان شاءالله سفر بیخطر براتون محیا بشه و بهتون خوش بگذره

کیهان چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 08:02 http://mkihan.blogfa.com

نیم کیلووووووووو!!!
چرا ننوشته کیلویی 6000 عجب روان شناسند این مردم
راستش اینجا سیر کیلویی 2 هزار تومن و گاهی هم هزار و پانصد تومنه
البته سیر رامهر مز که معروفه


راستش چند وقت پیش رفته بودم دو عدد دکمه بگیرم،یک خانمی انجا بود،که خانم فروشنده پرسید؛تازه این محل اومدی؟گفتم ،نه،حدود یازده سالی هست که اینجام،پرسید،کدام سمت؟گفتم؛کوچه بن بست،گفت،کدام بن بست؟گفتم ،بغل سوپرمیوه ی چهار !که آن دگرخانم پرسید؛ گوجه امروز چند بود؟گفتم؛نمی دونم.گفت،چطور میوه فروشی سر کوچه تونه ؟اونوقت نمی دونی گوجه چنده؟گفتم؛من خرید نمی رم.خرید می کنند،گفت؛اییییش (چشم غره زد و پشت کرد بهم)،که خانم فروشنده، دکمه ها را آورد و گفت؛آفرین،آفرین،هیچ وقت خریدکردن رو گردن نگیر،بزا برات خرید کنن،ماها رو ببین!!همین حساب و کتاب خرید پیرمون کرد.ومن خندیدم،که ان خانم دوباره برگشتن و پرسیدن؛یارانه ها رو ریخن؟گفتم؛باشرمندگی گفتم؛ نمی دونم بخدا.که باز


خوب،..امسال هم به لطف پدرجان سیرکاشتیم ولی هنوز زمان کندنش فرانرسیده،یعنی خوب نزدیکِ

واینکه؛
به لطف پدر جان رامهر مز برای من معروفه
وهمین طور میدانم،به، به ی اصفهان
انار ،انارِساوه
انجیر،انجیرِ یزد
انگور،انگور ابهر
خرما،خرمای گیلان

لبخند ماه سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 23:17 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

عزیزممن خنده ام گرفت که

؟ سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 19:06

ییعنی نون و سیر بخوریم کافیه عایا؟

سیر سرشار از فولیک اسید،ویتامین c,آهن،منیزیوم،پتاسیوم،روی،ویتامین ب۱ ب۲ ب۳.آنتی بیوتیک طبیعی.بله،نوه ی عزیزم.کافیه و دیگه نیاز نیست بری امپول بزنی،به کوری چش تلامپ ؛با نون و سیر و پنیرسیامزگی،قضیه حل حله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد