<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تو!...

 ****

****

 نامه ای سربسته ...

برای کودکی

برای سرانگشتان آشفته ی 

کودکی

برای بغضِ بی قرار 

کودکی

برای زمزمه های نازای 

کودکی

برای هراس و تنهایی های 

کودکی

برای آن حصار

برای آن پرچین 

 آن   رج به رج 

مژگان و چشمانِ نم ناک

کودکی

سربسته می نویسم؛

خرما و انگور و زیتون

انار خانه ...

تو!.... از یادم نمی روی....

____

____یادتون هست؟پدرجان دوتا گلدون؟فلفل سبز آورده بودن؟ایشان مجددا گلدهی کردن :)

_____غوره هاى97 تى حیاط

______قاصدک ؟هان ؟چه خبر؟چه احوال؟

___

_____

در شعر قاصدک جناب ثالث؛در مرور گاهی و اوقاتی وپاروقتی...وقتی زمزمه میکنم؛

اندک شری هست هنوز؟

_____

_____چوپان میدونست ،پیش بسوی سرزمین پدری هستیم...آتش برپا کرد:)

____مرد شریف رو گذاشته؛مسئول هیمه ها:))

آری آری ..

جناب اخوان

مانده اندک خیر و شری 

خاطر تان جمع؛

شعله ها هست فروزان....شکر خدا.


نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت 16:42 http://bivatan.blogsky.com

من که خریده بودم فکر کنم فلفلش تند بودش ... البته دقیق یادم نمیاد چون چند سال پیش خشکید و تلاش های من برای سبز کردن یه بوته فلفل دیگه به شکست انجامید :(

بوته فلفل،یک ساله اس.این از عجایبِ که امسال دوباره سبز شده و گلدهی کرده و فلفل ثمر رسونده.که الهی شکر بابتش

بذر فلفل بگیرید،توی گلدون سبز کنید،ان شاءالله سبزمیشه و ثمر میده

اسماعیل بابایی چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت 00:11 http://www.fala.blogsky.com

ممنونم؛
من و پدرم و هیراد از اون فلفل خورها هستیم!
نوع محلی ش رو البته بیشتر دوست دارم که بهش می گیم "بی بَر".

خواهش می کنم؛
چه عالی،وآقای هیراد نیز هم
پدر من و برادر هام و برادرزاده ام ،مثال شما هستن.
فلفل ترشی و املت رو هم بینهایت دوست دارن.
فلفل ها رو همین جور درسته با سرکه پنج دقیقه تفت میخورن،یه مشت نعناع خشک وچند حبه سیر،نمک و سرکه،ظرف شیشه ترشی=فلفل ترشی.

"بى بَر"
ممنون بابت کلمه ی جدید.
واینکه؛
خدا پدرجان و مادرجان تان را همراه عزیزان عزیزشان درپناهش نگاه دارد.امین

(روح زن عمو شهر بانو شاد و قرین رحمت الهی )

مهدی سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 17:48 http://bivatan.blogsky.com

فلفل خوش به حالتون ... خیلی قشنگه

بله،فلفل شیرین :)
ممنون تون

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 14:28 http://www.fala.blogsky.com

عکس ها جالبند.اون گل فلفل، خیلی!

ممنون از حضور شما؛ گل فلفل سبزِ .
(فلفلش تند نیست،شیرینه)
تصویر یه مشت فلفل سبز رو هم میزارم

حمید عسکری سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 13:54 http://sobhbabaran.blogfa.com

عصر بخیر .
نه از جایی ورداشتم
عجب انار تی تی هیسه

سلام بر شما
وقت تون بخیر و خوشی...
انار شاواره...از تبار انارهای طارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد