<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

حاشا حاشا که هرگز؛از مرگ هراسیده باشم...

 

 تو بادو شکوفه و میوه ای 

ای همه ی فصولِ من

ای آسمان و درخت

باغ من 

گل و زنبور و کندوی من

بازمزمه ی تو

اکنون رخت به گستره ی خوابی خواهم کشید 

که تنها رویای آن 

تویی...


#زنده یاد؛احمد شاملو.

نظرات 12 + ارسال نظر
طاها پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 00:58

سلام
بسیار بسیار زیباست

سلام و عرض ارادت
بیکران ؛سپاس ها،...

سپیده مامان درسا چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 14:13

فدامدای مامان سپیده و گل دخترش

mostafa چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 13:45

امام رضا (ع) :
انتظار فرج حضرت ولیعصر (ع) از مقدمات فرارسیدن آن حضرت
و باعث گشایش در کارهاست

درمقام عاشقی از کوی تو جا مانده ایم..
ما برای باتو بودن ، خون دلها خورده ایم..

" میلاد باسعادت خورشید مهربانی ها مبارک "[گل][گل]

درودو فراوان سپاس ها؛
برای کلام امام هشتم-بیت شعر-تبریک میلاد خورشید مهربانی ها
وصدالبته ازحضور عزیز و گرامی شما؛آقای مصطفی

روشن چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 13:14 http://roshann.blogsky.comی

شاملو عشقه:)))
شما که بیشتر تر تر تر :)))))
چقدر چال لپ قشنگهههههه:)

مرسی عزیز دلم؛شما که بیشتر و بیشمار تر تر تر ترها ؛عشقین
چقدر
چقدر
مثال آبچاله های پرآب؛قشنگههههه و عشق:)))

اسماعیل بابایی چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 07:54 http://www.fala.blogsky.com

شعر و تصویر هردو زیبا؛ شعر البته زیباتر!
روحش شاد احمد شاملو.

شیمی لطف قوربان؛ بلامیسر

بهار چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 03:07 http://bahargoli77.blogfa.com

سلام بارانم

سلاااام
سلام دختر نازم ،گلِ پیازممم

رویا چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 00:07 http://mynicedream.mihanblog.com

سلام و عرض ادب
احوالتون ؟؟
کم‌پبدایید باران خانم خوش اخلاق
چه خبرها ؟؟
هنه چی مرتبه ؟؟
مثل همیشه عکسها عالیست و طبیعت زیبایی را بتماشا مینشینیم ....

سلام و عرض ارادت؛رویا بانوی عزیز دلم
کم سعادتی ازمنِ حقیرِ بانوی عزیز
الحمدالله خوبیم.راضی هستیم به رضای خودِ ارحم الراحمینش
فدای لطف ومرحمت تون بشم؛خیلىىى خوووش اومدین وخوشحالم کردین

داستان کوتاه منصور سه‌شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 22:25 http://mansourgholizadeh89.blogfa.com

با درود فراوان در این شب با سعادت اقا علی ابن موسی الرضا (ع) مدد می گیریم از نام مبارک این امام همام برای شفای عاجل خاله مهربانتان ونیز همه بیماران حاضر ، آمین یا رب العالمین...

درود و فراوان سپاس....
شیمی لطف و مرحمت قوربان؛آقای منصورِ عزیز؛عزیزِ همتباری.خودا شمره سلامتی و طول عمرباعزت فاده...
شیمی محبت فراموش شدنی ؛نیه...
خیلی لطف بوکودید؛خیلى،...
+ایلاهى آمین...

Reza سه‌شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 21:58

هجدهمین سالگرد درگذشت این بزرگواره.
من چند سال پیش یک شعر از این ایشان دکلمه کرده بودم (همچنین هم مطمئن نیستم که شاملو بوده) و گذاشتمش تو یوتیوب. شما یوتیوب تون فیلتره؟

روحش شاد و قرین رحمت الهی

خدای من ...داخل پرانتز معاذالله؛

+ از فیلتر شکن استفاده میکنیم.لذا ؛نخیر ،فیل تر نیست.

صبیره سه‌شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 19:43

شاملو دوس دارم...❤
شما رو هم دوستون دارم❤❤❤❤

بسیارها عالی بود❤

فدای شما؛گل دختر صبیره بانوی نازنینم❤❤❤❤
منم خیلی دووووووستتون دارم؛خیلی بیشتراز خیلی...❤❤❤❤
بسیار ها؛سپاس

میم! سه‌شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 18:45 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

بسیار بسیار عالی....
لبخندتون مستدام حضرت باران

بسیاار بسیار ؛ممنون و مچکر
دلتون گرم و لبتون شکرخند..آقای دکترمیم عزیزوبزرگوار

beny20 سه‌شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 18:03 http://beny20.blogsky.com

مخاطب خاص رو تشبیه کرده به کوه و جنگل

خارج از شوخی واقعا شاملو نوشته های دلی و خوبی داره

کوه و جنگل و؛ دریا و ...

بله.منم باهاتون همنظرم و
ممنون از حضور تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد