<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

پیوسته شاد؛زی...

 

 فیلسوف و ریاضى دانِ بریتانیایی؛

برتراند راسل می گوید،

اگر عقاید تو با تفکر و مطالعه به دست بیاری ،...کسی نمی تونه بهشون توهین کنه.

کسی چیزی بر خلاف شون بگه؛

عصبانی نمی شی،..یا می خندی یا به فکر فرو میری.

خلاصه اینکه؛

اگر خوب زندگی کنی،به حتم شاد نمی شوی،اما اگر شاد باشی خوب زندگی خواهی کرد،...

.

.

.

عزیزان من؛پیوسته  شاد زی ...


نظرات 9 + ارسال نظر

بله عزیزم درست کردم
قابل شما رو نداره

عزیز دلید
نووش جون تون؛سین بانوى معطر احوالم

مهدی پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 22:15 http://bivatan.blogsky.com

خوش به حالشون هم بالایی هم پایینی

حال و احوال شما نیز هم؛خوش و خرم،..

اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 21:45 http://www.fala.blogsky.com

هر دو عکس زیباست و عکس دوم خیلی ...؛ یک خنده ی ناب و خالص از ته دل!

بله،همون گازواچی خودمون
+جای شما سبزِ سبز ،..
هم اکنون (22:7) رگبار و رعد برقی شروع شده؛فره نازار

عزیزم برای پست بالا نمیشد نظر گذاشت!!! چرا آخه؟؟؟

دهنم آب افتاد واقعا
این مدل فسنجان رو نخورده بودم تا حالا و حتی نشنیده بودم
ولی خب عاشق فسنجان هستم بسیار
نوش جان هر کی که خورد

سین بانوی معطر احوالم؟شما که واسه اون پست نظر گذاشتین.این پست آرشیوی پیش درآمد پست آتیِ
ببخشید،خیلی خیلی ببخشید که ،دلتون خواست
ان شاءاله این مدل درست میکنید و
همراه عزیزان عزیز تون نوووش جان میکنید
فقط؟ نمی دونم؟سپید؟لواشک درست کرد؟چرا واسه ما نفرستاد آخه

لیلا پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 18:48 http://banoyeeshgh.blogsky.com/

سلا باران جان خوشحالم باز هم به من سر میزنید وبلاگتان همیشه باصفاست . چقدر دلم از اون فسنجان های محلی خواست. منم امروز شیرینی کاکا با کدو حلوایی درست کردم همه خانواده خوششون اومد. غذاهای شمالی و مردم شمالی و طبیعت شمال عالی هستند.

سلام بر شما لیلا بانوی عزیز دلم؛جان تان سلامت بلامیسر
صفا از وجودِ نازنینی مثال شماست؛عزیزِ همیشه و هنوزم
آخ آخ،خیلی خیلی ببخشیدای کاش میتونستم براتون بیارم دم درتون
از لطف تون ممنون و سپاسگزارم؛نوش جان تان بانو
خیلى خوشحال شدم ؛همه ى خانواده ازاین شیرینی کاکا خوششون اومده؛منم کاکا رو دوست دارم،گاهی توش دارچین میریزم.گاهی زیره.گاهی همون آرد و کدو ،اندکی شکر.
لیلابانوى صبور و نازنین؛خیلى دوستتون دارم

طاها پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 16:30

سلام

امیدوارم همواره سلامت باشید و شاد

سلام و عرض ارادت؛آقای طاها
ممنون و سپاسگزارم؛وهمچنین بلامیسر

beny20 پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 15:40 http://beny20.blogsky.com

این پست خیلی خیلی عالی بود ، لایـک در لایـک ..

عکس‌‌ دومی ، دوباره از راست خانم دومی ،
چه ژست بامزه ای گرفته

پستی که از جعفری و پرتقال و برنج و ..
پُر از چیزای خوشمزه بود ،
حیف کامنت هاشو بستی ،
برا اینا خیلی حرف داشتم :/
الان فقط اینو یادمه که فسنجون ،
آخ عاشقشم ، خیلی خووبه خیلی ..
چند ماه پیش قرار بود خاله برام درست کنه

هنوز قسمت نشده +_+

خیلی خیلی ممنون تون؛ بنی پسرجان
ژستِ میرمآ

وبرای پستِ جعفری و پرتقال و برنج و،...

آخ،آخ ؛خیلی خیلی عذرمیخام
اتفاقا امروزدوباره پختم. اگه فاصله مون از گیلان به جنوب نبود؛اول براتون می کشیدم و کنار می ذاشتم ؛بعد ابولفضو خبرمیکردم تا بیادو همراه مخلفات، بیاره دم در؛خدمت تون

چند ماه پیش!!یعنی چندماهِ که منتظر فسنجون هستید
خانمِ خاله خانومِ عزیز ؟
لطفا هرچه زودتردرجهت "قرار"طبخی ای که گذاشتید ،اقدام نمایید.
تشکرات فراوان

بهامین پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 14:28 http://notbookman.blogsky.com

اگر شاد باشی خوب زندگی خواهی کرد
موافقم ۱۰۰ درصد

شادو موفق زی ؛بهامین بانوی عزیز دلم
فداتون بشم؛بلامیسر

وجدان پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 13:00 http://parsehdarkhalseh.blogfa.com

سنام بالون!
لاسل همتلاسیمون بود اینا
خودش اصلا مطالبه نمیترد
همش شلوخ میترد
همش تخلب میترد اینا
ولی بسه ی خوبی بود زنددیشم خوب بود اینا
چون شاد زنددی میترد اینا
خودتم شاد زی اینا
دیده همین اینا!:-):-):-)

سلام وجدانِ عجیجم
که این طور اینا
کلاس مراقب نداشت اینا.
مُبصر نداشت اینا؟
خودت تنبی اینا
باشه که بسه ی خوفی بود،تخلب .شلوغ؟قطعا تنبی اینا
اسن راسل ولش اینا
خودت عشق اینا
خودت شادو سلامت زی ایناااا
دیده این که؛یه ماچی اینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد