<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین کوچه ی بن بست کناری...

 

1-یک روی پنجره 

به سمت من است،

روی دیگر 

به سمت عابری که می گذرد

.

.

.

2-کاش یک نفر 

از یک جایی 

یک آوازی می خواند،

هرچه که باشد...

.

.

.

1-عباس گیارستمی

2-سید علی صالحی

پ.ن؛

- هرچه که باشد...

-عنوان از شعر"کوچه ی بن بست"جناب مشیری.

-....

نظرات 4 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 18:55 http://www.fala.blogsky.com

خیلی خوبن این شعرها و البته تصویر.
پنجره رو دوست دارم...

منم پنجره رو خیلی دوست دارم
"یک پنجره برای من کافیست"

خیلى ممنون از حضور و نظرتون؛آقای بابایی عزیز

Reza یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 23:49 http://rezacplus.blogsky.com

پنجره ..... عابر! شعر اولتون!
منو یاد یک رویا و آرزوی دیرینه که همیشه با خودم دارم میندازه!
این که خونه ام توی بالاترین طبقه یک برج که در بهترین نقطه شهر باشه! زمستان هم باشه! و من توی پنت هاوس گرم و دلنشینم از پشت پنجره و از اون بالا در حالی که یک لیوان چای گرم در دستم هست به پایین و به عابرهایی که دارند به زحمت در این سرما و برف به این ور و اون ور میرند نگاه کنم! بعدش با حالتی متعجب از خودم بپرسم که این مردم چرا اینقدر زحمت میکشند این بیرون!

میبینی مأر جان که چه رویاهایی دارم!

بله بله،خیلی خوب میبینم؛هم اون پسر کو ندارد نشانِ پدر رو،هم اینکه ،الان من داخل همون پنت هاس با دمای معتدلِ دلنشین هستم،از پشت همون پنجره و ازاون بالا درحالی که فنجون سفیده با چای گرم دستمه،پایین پنت رو نگاه میکنم،...وبا حالتی تعجب می پرسم؛چرا این مردم؟قدِ مورچه های کارگرشدن

+ان شاءالله رویاهاو آرزوهایی که به خیرو صلاح تون هست،به اذن خدا
براورده بشه،...صدالبته "تى"تندرستی جانِ امره بلامیسرر

صبیره یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 21:29

عاشقم
اهل همین کوچه بن بست کناری
که تو از پنجره پا به قلب من دیوانه نهادی
تو کجا
کوچه کجا
پنجره باز کجا
من کجا
عشق کجا
طاقت آغاز کجا...

عالی بود بانو...
اینم یه شعر که من براتون خوندم
تو دلتون غم نبینم عزیزدلم... دوستتووون دارم..

تو به لبخند و نگاهی،
منِ دلداده به آهی،
بنشستیم

تو در قلب و
منِ(لامذهب) خسته به چاهی،.....

عالی شمایی ؛صبیره جووونم
مرسی از لطفت؛گل دخترِ محجوبم
ممنون تون؛بلامیسرررررر
منم خیلییی دوووستتون داااااارم

بهامین یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 19:45

و آنچه که مهم است هماهنگی تصویر و متن و هنرمندی باران عزیز اس

قُربان شما و
لطف و مرحمت تان و
مرام و معرفت و
دو دانه نقشین چشم ها تان؛بهامین بانوى عزیز دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد