<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

آلبالویِ آلبالویی

  

  ***

***

*****

*****

***

***

****

*****

یکی از درخت هایی که ؛

ساقه ها و شکوفه ها و برگها و میوه اش رو ،خیلی دوست دارم؛آلبالویِ،آلبالو:)

سال اولِ که محصول داده.قدش به هفتاد سانت و قطرش کمتراز  یِ مداد رنگی بود؛که برام هدیه آوردن و ...کاشتمِش:)


خدایاشکرت❤


نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 21:20 http://bivatan.blogsky.com

وای آلبالو ... سیر از شکوفه تا رسیدن به میوه

بنظرم ،شکوفه آلبالو خیلی از شکوفه ی گیلاس بامزه تره
ممنون از حضور عزیزو شریف شما

Reza سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 07:03 http://rezacplus.blogsky.com

ذوق و قریحه بی پایان مادرم.
سرخی آن آلبالو ها، درخشش آن دستها!
بدون شین بخوانیدش!

تی بلامیسرررر
تی لطف و مرحمتِ قُربان؛نازِی جان
درخسس
+خودا تره بداره،می گول کوته

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 06:52 http://www.fala.blogsky.com

چه توالی جالبی توی این عکس ها هست!
این درخت الان چند ساله ست؟

خودم بیشتر بیشتر،اون هفته ای که تصویر دوم سوم ،وآن هفته ی آسمان آبی رو دوست دارم.
این درخت دوسالش بود برام آوردن.اسفند ماه وارد پنجمین سالی میشه که،پیشِ منه.
به گمانم ؟این درخت الان ؛شش سالو چهار ماهه باشن

طاها دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 23:27

سلام

وای بر کسانی که با روان دیگران بازی کنند! ترشم شد حسابی، لذت ترش، ترشی لذت.

سلام و عرض ارادت


"وای بر کسانی که با روان دیگران بازی کنند!ترشم شد حسابی،لذت ترش،ترشی لذت."<-- واقعیتش اینه که؛اول فکر کردم آیه ای ؟از سوره ای؟نوشتین!!
که بعد خوندم ؛"ترشم شد حسابی"تو دلم گفتم؛ خدایا ما از شراب کبود آیه خوندیم !همچین چیزی نداشتیم .وای برمنِ روانی(((:

خیلی خیلی ببخشید ؛آقای طاها خانِ عزیز

بهامین دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 22:26

منم ترشی البالو نخوردم
منظورم ترش مزه بودن خودِ آلبالو.
اووووم
آلبالو پلو مامان درست میکنه عالی میشه طعمش،حتما امتحان کن:)

مرسی بابت راهکار باران جانم

عزیز دل منی باران مهربونم

عههه من چقدر پرت شدم از منظور
سال قبل یکی از همساده های خاله جان،واسش ترشیِ میوه آورده بود.آلبالو ،سیب ،گلابی،فلفل،زردالو، شلیل،گیلاس ،البالو...من نخوردم
تعریف شو از دوست عزیزی شنیدم ،که خیلی هم خودشون دوست دارن...آلبالو پلو رو
و من مدتهاست ازایشان بیخبرم

ان شاءالله :)

خواهش میکنم؛جانت سلامت عزیز محجوبم
فدای مرام و معرفت تون

بهامین دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 21:10

باور میکنی ترشی خوشمزه آلبالو حِس کردم
خونه باغ به وقت کاشت درخت باید به مش رحمت بگم واسمون درخت آلبالو بکاره

تاحالا ترشی آلبالو +آلبالو پلو؛تست نکردم.
اینجا گاهی توی سیر ترشی هامون،آلبالو میریزم.البته من خودم تابه حال توی سیرترشی نریختم.ولی تست کردم .که هی ..بد نبود

اگه؛گلخونه دور ور خونه باغ تون،هست،یا توی میسر تون و،...
درخت هایی توی گلدون می فروشن،که همین الانم می تونین تشریف ببرین و خودتون درخت آلبالو رو انتخاب کنید و
ببرین مش رحمت واستون بکاره .یا اینکه همونجور کنار باغ نگهداری کنه،درختِ با محیط جور بشه،به وقتش بکاره
ایشالا به خوشی وخرمی

+ما خیلى مخلص تونیم؛بهامین بانوى عزیز دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد