<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

زلف مشکین تو یک عمرتأمل دارد...

 

چه عهدِ شومِ غریبی!

زمانه صاحبِ سگ،من سگش

چو راندم از درِ خانه

ز پشت بامِ وفاداری

درون خانه پریدم...


#رضا_براهنی.

#تصویر؛ سوسن تسلیمی در "چریکه ی تارا"فیلمی از بهرام  بیضایی.

#عنون؛صائب تبریزی.



نظرات 6 + ارسال نظر

دلمــان کــه میگیــرد ....
تــاوان لـحظــاتی اســت ،
کــه دل بـستــه بــودیــم .
کوهـهــــا پـــر از چـشمــه انـــد ؛
و قــلبهـــا پــر از اشــک ..... !




.........................................


درود و سپاس

وجدان چهارشنبه 4 مهر 1397 ساعت 11:24 http://parsehdarkhalseh.blogfa.cpm

بارون تو فهیمی
تو قشنگی
تو بهاری
تو اونی که باید بمونی
تا خدا بخنده و بگه آره تو همونی که میخواستم باشی
تو شبیه خواهر بزرگمی که همیشه میخواست من دختر اون باشم
تو سبزینه ی آن گیاهی که اصلا عجیب نیست اما در انتهای صمیمیت حزن میروید
اینارو باید بهت میگفتم
یه چیزاییرو باید به یه کسایی گفت تا وقت هست

من تو رو دوست دارم مثل وقتی که منو خواهرزادم یه چیز خیلی خوشمزه میخوریم و من میگم کی الان از ما خوشبخت تره و اون میگه هیچ کس فقط ما

بارون دیدی اونجوری که باید نتونستم در موردت قشنگ بنویسم
ببخشید
و این که نباید این حرفا و حرفای مثل این تو رو معذب کنه و نتونی خلابکالی کنی رفیق خلابکال:-)

اوه پسر!!
چقدر راجب من قشنگ نوشتی خشنگم

فدای لطف تون وجدان جون
مرسی که منم خواهر بزرگ شما اینا هستم و
جدا جدا دل منم میخواد دخترقشنگم باشی
آله آله ،شما پری دخت باران هستی بلامیسر
تو باید منو به آرزوم برسونی و
من هرچه زودتر نوه ام `شاهکار` رو درآغوش بگیرم و
ننه باران گینس باشم
آره آره
تا وقت هست باید چیزای گفتنی رو گفت.
ومن شما اینارو دوست دارم
مثل دخترم
مثل پسرم
مثل دخترآو پسرهام
ومن شما اینا رو مثل خوشمزه ترین واژه ها و کلمه ها و جمله ها و پاراگراف ها وشعرها و کتابا و موسیقی ها ...دوست دارم
ومن شما اینا رو مثل "واو" الفبا دوست دارم
مثل واوِ وجدان
منم تو رو دوست دارم مثل وقتایی که به غروب نگاه میکنم و
وشمس و ضهاها ...می خوانم
آله آله
خیلی درموردم قشنگ نبشتی،خیلی مرسی اینا
وبعله؛ من با این حلفا معذب نمی شم تِ.من همون رفیقِ خلابکالِ ننه بارون شاهکارم:-)

خان دایی چهارشنبه 4 مهر 1397 ساعت 09:43 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

عجب شعری

درود و سپاس؛خان دایی عزیز

کیهان چهارشنبه 4 مهر 1397 ساعت 08:07 http://mkihan.blogfa.com

درود
سالهاست از سوسن خبری نیست؟
مرا یاد باشو انداخت... غریبه ای کوچک...
آبجی همیشه و تا ابدم هستی

درود برشما
آقای منصور راجب ایشان توضیح نوشتن...
مرسی از لطفت ،زنده سلامت باشی تا همیشه

با درود عکس سوسن تسلیمی را دیدم که از ایران کوچ کرد والان ساکن سوئد ودر مجمع هنری سوئد دارای اسم ورسمی است وحیف که از ایران رفت ، واقعا حیف

سلام و عرض ارادت همتباریِ عزیز و گرامی ام
ممنون از حضور و کامنت شما؛بله ...واقعا حیف که عزیزان مون از وطن کوچ کردن....

وجدان سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 17:11

دیدی بارون بعد از اون دعای خیری کردم واسه میم
صراطش مستقیم شد برگشت
میم برو پستای قبل اینجا الطافمو نثارت کردم برادر جان .
در مورد شعر چی بگم
میخواست نپره
مجبور بود
وفاداری کجا بود

کلا دوس ندارم آدم خودشو به این چیزا تشبیه کنه
دیگه همین
دوست دارم هزار تا:-):-)

دسِ شما اینا خیلی مرسی


از قدیم شنیدیم ؛وفاداری رو (اجى میگه؛ سگ شناق ویشترِ تا فلانی.شناق؟گمونم معرفت باشه) از سگ بیآموزید.
واینکه ؛سعدی علیه رحمه فرموده،
`دگر به دست نیاید چومن وفاداری`
بعدشم،سما این سِعله لو کامل بخون خشنگِ زلف بلوطی ام
آله دیگه
همین دیده
هزارتا بیشتردوست دارم
هدایا مِسی وجدان آفلیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد