<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید عسکری پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 18:36 http://sobhbabaran.blogfa.com

این مال پست اول هیسه یه دفا نویشته دبیم بدیم ایرور بدا .
حالی رفت که محراب به فریاد آمد

خودا شمی آقاجان و آجی سلامتی و عومر دراز بده که باعث ببون بشین منبع سلامتی یعنی گاون بینین

اتفاقا واسه منم اتفاق افتاده وقتی بابام موتور داشت منو مادرو ترکش سوار کرد برده بود ییلاق وقتی رسیده بود ترک موتور خبری از ما نبود وما پیچای آخر سربالایی ییلاق افتاده بودیم البته سالم بودیم یاده بقیه شو رفتیم

آقای مهندس؟این غزل رو با صدای جناب معتمدی گوش کردین؟
بیست بونههه


مرسی ،خیلی مرسی .خودا شیمی پئر و مارجانِ ایشون عزیزان امره ساق و سالیم بداره

وااای
دقیقا پدرجانم همین مورد رو برای خاله جان و اجی
که آرنج خاله جان خراشیده شده بودو
اصن یک وضعی

الحمدالله که اتفاق خاصی نیفاد
خوش بحال تون که درآن پیچ و خم هاو بقیه راه،که خیلی زیبابونه پیاده گز کردین
دونی کی؟چقدر پیاده روی مفات دانه


قضیه اینه که،گاوان امو ولانوکنن،دایم خواب میون هم گاون دینیم

بهامین پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 09:30

تصویر قشنگیه


شماهم،مثال خردادماه_ قشنگ و دوست داشتتی هستین
خدایا شکرت

حریم پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 06:25 http://harimeasemani.blogsky.com/

من باشم وحجمی از خش خش های رنگی زیر پایم
من باشم ویک نسیم خنک فرح بخش
من باشم ویک آسمان نیمه ابری
من باشم وکمی چتر ولبخند ویک دنیا دلخوشی
من باشم وتو هم کنار من

ممنون از این تصاویر دل انگیز بانو !

به به....بسیارعالی؛من باشم و ....چترو لبخندو یک دنیا دلخوشی..

الهی شکر


فدای شما حریم بانوجان :ممنون از حضورشما عزیز دلم

دنیا پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 05:58

ایستاده ام

ایستاده ای

ایستاده ایم

جنگلیم

تن به صندلی شدن نداده ایم.

#غلامرضا بکتاش

درود و سپاس ؛دنیا بانوی عزیز دلم

دنیا پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 05:23

عالی نگری گلم
سپاس ازحضورت
شادباشی وخوب

فدای شما دنیا بانوی عزیز دلم
سلامت باشی و
موفقیتت افزون باد

مهدی چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 19:05 http://bivatan.blogsky.com

پیاده روی تو جنگل، یه جای آروم باشه تو پاییز .. خوش به حالشون

متاسفانه توی گیلان زمین، اکثر مسیرو معبرها ی زیبا،شلوغ پلوغ شده و...
بله؛خوش به حالشون.

ممنون از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد