<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 10 + ارسال نظر
من:) چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 21:26 http://yebargesabz.blogsky.com

وااااا

خداااای مننننن... چه اشتباهی...
و اینکه هیچ نظارتی برای اصلاحش نیست و این خیلی زشته که با کلمه این که بگیم اشتباه شد سخت نگیرید ازش رد شیم... یکم بی مسئولیتی ما رو نسبت به جامعه و اطرافمون نشون میده چون از این بگذریم از کمک به یه ادم هم میگذریم و چشم از انسان ها میبندیم... (برای من این چنین تعبیری داشت... ببخشید ... به هر حال هر کسی یه نظری داره... از بقیه دوستان که ممکنه با نظر من مخالف باشن قبلا عذرخواهی میکنم.)

+نامه اداری شد بااانووو ببخشید:)):*

نفرمایید عزیز دلم؛من کامنت های شمارو خیلییی دوست دارم.بهم آرامش میدن
خدایا مرسی بابت وجود عزیز من:)جانِ جانانم

مهرداد شنبه 19 آبان 1397 ساعت 12:18 http://glaryzhan.mihanblog.com/

اشتب شده، لیکن بعضی امور هست که نیاز به بازنگری و نظارت چند باره دارد.آره کاکو.
باید درستش می‌کردن.

اشتب همون اشتباهِ کاکو
بله کاکو ،لیکن تشکرات فراوان بابت حضور و
نظر درست و میزان تان؛آقای مهرداد خانِ کاکو جان

کیهان شنبه 19 آبان 1397 ساعت 08:07 http://mkihan.blogfa.com

درود بر فرهیخته خاخور عزیز تر از جان همیشه و تا ابدم
سالها...
بگذریم:فقط به یه مثال بسنده می کنم
سی و سه پل و پل شیخ لطف البه اصفهان بیش از چهارصد سال پیش ساخته شده اند .آن هم با مسالح(مصالح)خیلی عادی و آن چیزی که در اختیار داشته اند سنگ و آجر و ساروج وهنوز هم اگر ما ویرانشان نکنیم سالهای سال دوام خواهند آورد!!!
من به عنوان یک مهندس ارشد سازه از همینجا اعلام می کنم که با تکنولوژی امروز و با بهترین مصالح روز و با دقیق ترین طراحی نمی توانم عمر یک سازه را بیش از هفتاد تا حد اکثر صد سال تضمین کنم! آن هم با چندین اما و اگر تازه اگر خودم از ابتدا تا انتها شبانه روز ناظر اجرای آن باشم!!!
اما شما پل ورسک را ببینید؟
از آن مهمتر همان پلهایی که نام بردم و مسجد امام اصفهان با آن عظمت و من اینها را حد اقل چهار صد سال دیکر نیز تضمین می کنم!
فرق قضیه در کجاست؟!!!
مرسی آبجی برای همه چی و برای همه همراهی هات

سلام و درود بر شما امیر کیهان برارِ ذی شعورم
عزیزجان و دل و
عزیزِ همیشه و هنوزِ
تا ابد و یکِ خاخوری بلامیسر


اول اینکه؛
مثال تونو خیلی دوست داشتم؛ودارم.
سی و سه پل و پل شیخ ...
ورسک ؛که شاهکارِ مهندسیِ و پلِ استراتژیکیِ ایرانِ و
منم که می دونید؟عاشق پُلَم؛پل تو پلی پل رسیدین _منو رد می کنی از رود؛من مى برى به خورشید<-وعاشق این ترانه

بی هیچ اما و اگری ؛ما به وجود مهندس ارشدی مثال شما افتخار میکنیم

دوست دارم خودتان بادانشی که دارین،لطف کنید و بفرمایید که:
"فرق قضیه درکجاست؟"

چون نکته مهمی که عنوان کردین،ذهن منو درگیر کرد،همین که فرمودین؛"که اگر خودم از ابتدا تا انتها شبانه روز ناظر اجرای آن باشم!"
از نظر من،این نکته ی مهم و طلایی ای هست؛امیرِ بی گزندجان
لطفا هرزمان فرصت کردین ،لطف کنید و
پاسخ درست رو برامون بنویسید.

میدونید؟من یه وقت کوچولو بودم (زیر ده سال)خواستم پلو بپزم،بعد پختم و
شفته شدو حتی مرغ و خروس ها هم نخوردن و...
بعد بردم چال کردم و،...
اون کفگیری که توی قابلمه ی پلو بود ،با یه چسبندگی عجیب غریبی کف قابلمه چسبیده بود،که وقتی اجی دید گفت؛ساروج پخته بودی

وبعد ها فهمیدم،ساروج چه هست ومن چقدر علاقه مندِ خشت و کچ و ساروج؛سازه های خِ شتی ام


اجازه استاد؟مرسی از شما و حضور عزیز و شریف تون

بهامین شنبه 19 آبان 1397 ساعت 02:32 http://notbookman.blogsky.com/

خیلی عجیبه
نمیدونم چی بگم

ممنون از حضورتون عزیز دلم

رضا جمعه 18 آبان 1397 ساعت 12:03 http://newhome.blogsky.com

ادرس وبلاگ جدید رو هم ایمیل کردم و هم اینجا گذاشتم
ممنون از وقتی که میذاری

ممنون تون

حریم پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 22:57 http://harimeasemani.blogsky.com

اشتباه شده دیگه مگه چه اشکال داره ؟
مهم اینه که ما این ایات رو درست فهم کنیم ودرست عمل کنیم والا یه چند تا کاشی جابجا شده واینهمه هیاهو نداره که نه؟!

اشتباه یکی از عالی ترین علائم اثبات آدمی ست.....
" سید علی صالحی"


منظور اون نظارتیه که باید باشه ،نیست ؛بود.
امروز میسازن،فردا مثال آب خوردن خراب میکنن...
منظور اون اسرافها و بریز بپاش ها و ...

لبخند ماه چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 14:01

اشتباه ممکنه پیش بیاد... سخت نگیرید

اجازه خانم؟
همون شُتر دیدی؟ندیدی دیگه

Reza چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 02:14 http://rezacplus.blogsky.com

عکس واقعیه؟
یعنی حتی سوره حمد رو هم بلد نبوده؟

بله.
چه عرض کنم....تره نوانان می گول وچه ؛)

مهدی سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 23:29 http://bivatan.blogsky.com

جالبه فکر کردم اول کارگر کاشیا رو بد گذاشته بعد دیدم که نه کاشیا از اول مشکل دار بودن و هیشکی نفهمیده!!!
شایدم اصلا کسی نگاه نکرده از اول، یعنی براشون مهم نبوده!

چه عرض کنم آقا مهدی؟کجا؟نظارت درست درمونی هست؟"که شایدم اصلا کسی نگاه نکرده باشه..."
اون از صنایع غذایی و دارویی...
و...
و...
و...
ال ماشاءالله/:

حمید عسکری سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 21:21 http://sobhbabaran.blogfa.com

معمارمان دین کشورمون از این معمار بنا بیسوادترند ....

بله ؛واین باعث تاسفِ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد