<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین

هیچ وقت برای فهمیده شدن 

فریاد نزنید!

آنکه شما را بفهمد؛

صدای سکوتتان را بهتر می شنود...

#جبران_خلیل_ جبران

*با این صدایِ خاموش/یادم تورا فراموش...

پ.ن؛پدرجان بعد شنیدن درد رنج دیگران،سیگاری می گریاندو....

خوب ....من سیگاری نیستم؛ ولی معمولا بعد شنیدن درد دل ها..یه همچین توهمی تو ذهنم می زنم.بله ..ومعمولا یه موسیقی ای تو ذهنم اتوماتیک وار پخش میشه،..

همین.

نظرات 13 + ارسال نظر
میم! چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت 22:13 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

چقدر متن و عکس رو دوست داشتم...
پی نوشت رو من هم احساسم مشترکه باهاتون...نشسته روی یه صندلی ، نظاره کردن غروب پاییزی ، و غم غلیظ دودآلود..........
با اجازه تون عکس رو دانلود می کنم که انشاالله در کانال استفاده کنم


.....وغم غلیظ دودآلود.....
دلتون شادو تن تون سلامت دکتر جان
شما هر تصویری مدنظرتون هست دانلود کنین

مهشید چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 18:38

یک لحظه برای خودم، خانمی با لباس سربازها، در افق دور به چی نگاه می‌کند؟
در خانه‌ای نشسته...
دخترک کبریت فروش داستان حقیقی لحظاتی از زندگی همه ماست.

خانمی همیشه منتظر و
چشم براه....

کیهان چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 15:09 http://mkihan.blogfa.com

H fgi ...
فرمودی عکس شتر روی سیگار!
خوب ..این سیگار اسمش هست کملهمان جمل عربی یا شتر خودمان!! و البته مال ینگی دنیا یعنی امر.یکا و البته تهیه شده از بهترین توتونهای ایالت ویرجینیا!
و صد البته می دانی که این چیزی که ما می کشیم سیگار گفته نمی شه به اینها سیگارت گفته می شه و سیگار در واقع تشکیل شده است از برگهای بزرگ توتون که بعد از عمل آوری دور هم پیچیده میشن و در اینران به سیگار برگ معروفند!
سیگار لا پیچ یا سیگار لف شنیدی؟
روزی پیر مردی دیدم نشته و در حال پیچیدن سیگار.توتون را لای کاغذ مخصوص اش می ریزند و به شکل سیپارت در میارن و می کشند البته الان دیگر خیلی کم اینگونه مصرف میشه.
از ایشان خواستم اجازه بده من هم یه سیگار پر کنم.گفت بلد نیستی بزار خودم برات بپیچم.گفتم بلدم با تعجب قوطی توتون و کاغذ سیگارش را داد دستم و من با مهارت کامل یکی برای خودم درست کردم ! و تعجب ایشان را باید می دیدی! این هم یکی از هنر های دیگر برارت
راسیاتش خودم هم یه قوطی نقره خریدم و الان دارم فقط گاهی که هوس کنم و سیگار می پیچم حالی داره که نگو! و البته باید چوب سیگار مخصوص هم داشته باشی چونکه اون دیگه فیلتر نداره
فدای خاخور جان همیشه و تا ابدم

هااااااااااا
همان شتر دو کوهان خودمان است

نه نشنیدم.ولی خونه ی پدریِ شوهر عمه ام،روی طناب برگ هایی روی بندرخت دیدم .پرسیدم اینا چین؟گفتن برگ توتونِ
بچه بودم،شش یا پنج ساله

اون حالی داره که نگو ای که فرمودین؛خیلى باحال بووود

چوب سیگار پدربزرگم داشت. اینجا بهش میگن"مُشتک"خیلى باحال و بامزه اس،
خصوصا تماشای کسی که با مُشتک" اس مو کینگ می نمایه


بله ،برارم خیلی هنرمند و داناهِ،وخیلی
ممنون برای توضیحات تون،خیلیییی ممنون،خیلی لطف کردین

کیهان چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 14:39 http://mkihan.blogfa.com

درود خاخور همیشه و تا ابدم
این دوستان شما هم چه سوالهایی می پرسند!!! خوب سیگاری نیستند دیگه
سیگار گیراندن؟گیراند از گرفتن میاد مثل آتش گرفتن سیگار گیراندن یعنی سیگار آتش بزنم یا سیگار روشن کنم!
نه اینکه سیگار را به گریه بندازم عجب روزگاریه ها....
و دیگر اینکه همیشه باشی تا ابد شاد و سر بلند و خوشحال.آمین

درود بر شما ؛عزیز خاخور

ممنون از توضیحات تون؛خیلییییی ممنون

شما خان دایی امیرِ دانا و مهربونی هستین عجب روزگاریه ها...
ودیگه اینکه؛
فدای مهرومحبتت برار جان،باشی تا همیشه...آمین

حمید عسکری اطاقوری چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 10:07 http://sobhbabaran.blogfa.com

سیگار و هی سیگار ...
بیا دست خیالت را بگیرو ببر از این جا
این هم آلودگی برایش ضرر دارد

عکس هست و هزاران حرف گفته ونگفته

سیگارو هی سیگار....

سلام و درود برشما آقای عسکری عزیز و گرامی
ممنون از حظور عزیز و شریف تون

مهرداد چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 00:13

هممم
عجب عکسی.
هر آدمی غم های خودش رو داره.
بعضی هم پناه به سیگار میارن تو این وقت‌ها..

هممم
عجب سروی
عجب ماهی
عجب یاقوت و مرجانی
عجب جسمی
عجب عقلی
عجب عشقی
عجب جانی
عجب لطف بهاری تو
عجب میر شکاری تو
در آن غمزه چه داری تو
به زیر لب چه می خوانی
عجب حلوای قندی تو
امیرِ بی گزندی تو
عجب ماهِ بلندی تو
که گردون را بگردانی

"مولانا"

هوم...
فرمودین "عجب عکسی .
یاد عجب های مولانا افتادم

بله،هرآدمی غم های خودش رو داره.وعلاوه بر غم های خودش غم دوستان و بستگان و ...حتی ناآشناترین اهل هرکجا رو...
واین به معنای رنج عاطفی بیشمار...
میدونید ؟دیگه نور علانوره چه وقتیه؟همون وقتی که به آدم میگن"تو که بی غم پادشاهی!
بله ،بعضی ها هم پناه می برن به سیگار"مثال دکتر مصدق!
مثال"ایت الله ط القانی
مثال"حسین خ مینی

فقط جناب هویدا بود "پناه برده بود به "پیپ

بگذریم...
ان شاءالله به لطف حق سلامتی و خوشی و شادی
ا جایگزین غم ها و .......باشه


ودرود خدا بر شما

حریم سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 21:46 http://harimeasemani.blogsky.com/

سلام خوبین بانو؟
عجب عکس خفنی گذاشتین؟
خیلی حرف توشه والاااا

سلام به روی بهتراز ماهتووونالحمدالله،خوبم عزیزم.ممنون از احوالپرسی تون

بلی،خیلی خفن است.اصن ذهن مون خیلی خفنه

خیلی ،اصن یک وضعی

ممنون از حضورتون حریم بانوی بلامیسررر

beny20 سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 15:18 http://beny20.blogsky.com

گریاندن سیگار این جدیده
تا حالا کسی اینجوری نگفته بود

به نظرم ولی سیگار گریه نمی کنه ‌،
نابود میشه و به آرومی نابود می کنه ...

سیگار : نابودین هست ، گریاندین نیست :|

آهنگ رو اما موافقم ، همیشه لازمه ،
من اکثر آهنگ های که گوش میدم ریتم آروم و شاید غمگین داره ،
ولی خب خیلی خوبه آهنگ گوش دادن برام آرامش میاره √

والا منم از شاعر خوزستانی یاد گرفتم
"می خواهم سیگاری بگیرانم ...."بقیشه اش یادم نیس

به گمانم منطور شون
اون سرخی آتش سیگارِ؛من هروقت دستم بسوزه گریه ام می گیره

بله،منم خوشم میاد،واینو از آهنگ هایی که معرفی کردین،متوجه ی بالانس شنیداری تون شدم
واین خیلیی خوبِ
برای منم همین طور،آرامش میاره

گفتگو سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 14:04 http://easa.blogfa.com

یادت در قلبم
اسیر همیشگی ست !
نگهبان خوبی هستم
به اسیرانم
نان از دستپخت خودم
با طعم عشق..
و آب چشمه ی دیوانگی
را می خورانم
تا مست کنند

#نرجس_دهقانی

درود و سپاس

بابک سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 12:40 http://babak59.blogfa.com/

از بلندی های باران تا دلم

رنگین کمان پل می زند

تا تو صد مرجانُ ریحان

از خیالم بگذری

درود برشما
وممنون از حضور تان...

کیهان سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 12:20 http://mkihan.blogfa.com

خاخور جان ..چیزه ..اینه...ببین خدا وکیلی ما را به هوس انداختی که الساعه یه مارلبروی دیگه را به آتش بکشیم!
همین ربع ساعت پیش کشیدیم حالا هم به هوسمان انداختی! نکن ازا ین کارا خواهر من اااا آخه این چه کاریه....
نخیر بریم کنار پنجره یه سگار بگیرانیم و فنجانی ...تنها چیزی که الان دم دست هست نسکافه هست..ناچار به همین می سسازیم
آخه این هم شد کار!
فدای خاخور عزیزم!
یه خاطره برات بگم:
شاید هم گفته باشمش راجع به توصیه دوستی و سیگار کشیدن و از ای جور چیزا اگر گفتم تا دیگه نگمهوش و هواس برامان نزاشت این تصویر کعه
برم روشن کنم
فدای تو خاخور عزیزم

جان تان سلامت و
دل تان خوش؛بلامیسر


خداوکیلی صبح تا حالا هر ربع ساعت ،ما تو ذهن مون مشغول بگیراندن سیگاریم
یعنی صب تا حالا نخ ب نخ مشغولیم
الان دوبار فندک ذهن مونم گاز پر کردیم
راستی؟اون فندک های بنزینی؟چطورا؟یکی از اونا بگیرم؟خوبه؟میخام ذهنم رو منفجر کنم



آقاجان یه چایی قبل سیگار کشیدن می خوره؛یه چایی بعد سیگار.
چیزه...یعنی سیگار بعد یه بحث فلسفی می چسبه.یا اینکه مسافتی رو قدم بزنی و گفتگو کنی؛برگشتنی در سکوت و عبودیت سیگار بگیرانیم
که اکثرا عمو کوچیکه مامان جان همین گونه هستن

راستی؟اون سیگاری که روی جلدش طراح شُتر هست؟ لگوی فراری داره؟اسمش چیه؟شما مصرف کردین!؟


الان یعنی شما یه قلب نسکافه و
یه پک به مارلبرو زدین؟

آخه این چه کاریه؟من فدای امیر برار عزیزم

بله،این خاطره رو فرمدین،ولی اگه خواستین هزار بار دیگه هم بگین..ما گوش می گیرم امیر کیهان برارجان

خدانکنه،جان تان سلامت؛من شیمی فدا،عزیز برار جان


نخیر...بارون ریزه شروع باریدن کرده،..ما میریم دم پنجره و
یه نخ دیگه به آتش می کشیم!

nj سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 09:55 http://njs.blogsky.com

وایسا دمه پنجره بیرون رو نگاه کن بعد کام سنگین بگیر البته در ذهنت

دم پنجره بودم و
سلسه مراتب اجرا شد؛البته ما به کام سنگین؛پُکِ کشدار می گیم....خدا اموات شما رو بیامرزه؛اینو از پدربزرگم یاد گرفتم

گفتگو سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 09:38 http://easa.blogfa.com

دلتنگم
مثل شیشه های باران زده
کاش مهر نگاهت
همچو باران بر سرم ببارد


#محمد_دشتستانی_قلایی

آه دلتنگی دلتنگی دلتنگی
به تو عادت کرده ام
وگرنه مهربانیت افزون تر از وسوسه ی دیگری نیست...

#شمس_لنگرودی

درودو سپاس از حضور شما و....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد