<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یه پارچ آب ؛گوشه ی دنج خالی کرد...

 

 هیچ چیز چندش آور تر از 

احترامی که از ترس نشأت گرفته؛نیست....


#آلبر_کامو


*جانمازُ برداشتم؛به مکان دنجِ همیشگی که رسیدم ؛با تصویر بالا؛ روبرو شدم و 

 قهقه ام گرفت/:

نگو،آقا پشت سرم  اومده؛مثال قفل فرمان،قفلم  کردو 

همراهم خندید-_-

گفتم ؛

دادایِ من!

دادایِ من!

آخه این، چه شکلک بامزه و خنده داریِ  ؟که  کشیدی ؟:))))

باخنده گفت؛میدونم کاریکاتورخیلی دوس داری، بابا رو کشیدم ،تا خنده ات بگیره و منو دعوا نکنی !!((((:

گفتم؛این کاریکاتورِباباته؟:)))

گفت؛نه!این شکلک کارتونیِ باباهه:)))

گفتم؛چرا اینجوری نوشتی؟

گفت؛آخه میدونم دست خطِ خرچنگ غوباقه ای  هم دوست  داری:)))


پ.ن؛القصه؛وبدین ترتیب پدر پس از تماشای شکلک کارتُنی اش؛بخندیدو چیزمیزهای پدرانه ی غیرقابل پخش نثارپسرش نمود+_+