<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 10 + ارسال نظر
مترسنج پنج‌شنبه 1 آذر 1397 ساعت 00:04


فلب منیب چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت 21:18

بسم السلام
... پاهاش یه جورایی شبیه عقربه،
بالاخره یکی از مخلوقات خداست،
هفته وحدت مبارک.
اللهم عجل لولیک الفرج.

سلام علیکم
....پاهاش مثال تکه یخ می مونه
بله،مخلوقِ قور غرویِ آوازِ خوانی هم هست
ممنون و سپاسگزارم؛هفته وحدت برشما نیز هم مبارک
...
ممنون از حضور عزیز و شریف شما

صبیره چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت 12:00

یاد بچگی بخیر


چی چی رو بخیر صبیره جوونمماهنوز بَسِ ایم

مهدی سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 18:45 http://bivatan.blogsky.com

وزغ هستش؟ یا قورباغه؟
انزلی هستش؟

قورباقه است،منتهی لباسِ یو اسِ وزغی پوشیده

نخیر.اینجایی که ما هستیم چیزی حدود ۵۵ الی ۶۰ کیلومتر از انزلی دوریم
اینجا استخرماهیان گرم آبیِ آقاجان هست

beny20 سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 17:01 http://beny20.blogsky.com

لامصب مشخصه ژیمیناسیتک کارم هست ،
ببین چجوری پاهاشو وا کرده

تشخیص استاد بنی حرف نداره

رویــــROYAــا دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 16:48 http://mynicedream.mihanblog,com

در مورد
پست اینجا خیس است

اول فکرکردم ملحفه است و.......

بعد خواندم یه پارچ آبه
حال مطمنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زن دایی رویا جوون
بله ،ملحفه نیست.بلوزِ شیری رنگِ کتانمه؛که آب رو خیلی خوب جذب میکنه
بله،صد درصد؛آخه این چهارده پونزده ماهه که بود،خبرمون میکرد و
ازپوشک گرفته شد

رویــــROYAــا دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 16:46 http://mynicedream.mihanblog,com

از قورباغه چندشم میشه

موضوع بهتری نبود ازش عکس بگیری ؟؟؟

آخه میخوستم بگم که؛ما به قورباغه =گُسکا _به بچه قورباغه=گُسکازای میگیم.و موضوع اسم گیلکیِ قورباغه بودو
پیک چر مبارکش لازم
اینا اگه از پشت پای مبارک تون رد بشن؛مثالِ یه تیکه یخی می مونن

ببخشید زن دایی رویا جووون

کیهان دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 13:30 http://mkihan.blogfa.com

تی بلا میسر خاخور جان
خوبه از این به بعد من هم به دخترای همسایه ها می گم بابا جان چیز خوبی یادمان داد.از این به بعد هر وقت دل و دماغ شوخی داشتیم به دخترکان (البته انهایی که خوش بر و رو هستند)همسایه ها همین جمله را خواهیم گفت.آره تی بلامیسر و البته ممکنه کمی تا قسمتی تکمیلترش هم بکنیم اگر شرایط مساعد بود
آره جانم آره تی بلامیسر
می گما ... حالا نماز خواندن جای خیس اشکال شرعی داره؟ما که هر جایی که برسیم و میلمان بکشد و حالشو داشته باشیم همانجا می خوانیم ... و دیگر اینکه من همه آن چیز های پدرپسری را بلدم می خوای من بگمشان شما روت نمیشه؟
بلامیسر
شادی هایتان همیشگی و خنده تان جاودانه باد.آمین

جان تان سلامت برار جان

چه عرض کنم والا؟صلاح کار خودخسروان دانند
جان تان سلامت و دلتان خوش؛تی بلامیسر

اتفاقا چوپان هم از باباجان چیز خوب یاد گرفت و مثال شما به بروبچه های معماری و ایضا بروبچه های به ایشان همین جمله را می گویدو
وآره کمی تا قسمتی تکمیلترش میکندو
وبلعه برو بچه های معماری رو
دیگه خودتون بهتر میشناسید

جای خیسی که نجس نباشه ،نه.اشکالی نداره.این بچه خواست قمقمه اش رو پرآب کنه؛پارچ رو خالی کرد روی فرش.میگم این همه جااااا،ادل اینجا؟میگه اینجا جای خوبیه و من راحتم،ومن هم همین طور.هرکجا برم اول وارسی میکنم،بعد اون مکانی که میلم میکشه،همون جا نماز می خونم

نه دیگه،راضی به زحمت شما نیستیم
خدانکنه؛جان تان سلامت و دل تان خووش

ممنون از همه ی محبت ها و
لطف و مرحمت ها تون:امیر کیهان برارِ بلامیسر

بهامین دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 12:34

سلااام‌باران جانم
دلم خیلی تنگ شده بود واستون
خوبی؟؟



قورباغه خوش رنگ و کمی عصبانی
چرا اینقدر چشم هاش خشنه

سلااااااااام بهامین بانوی عزیز دلم
جان تان سلامت دخترجان
ممنون از لطف تون؛منم دلتنگ شما و چشم های قشنگ تون هستم

الهی شکر،خوبم .ممنون از احوالپرسی تون و
حضور دوست داشتنی تون


این سبزِ غورباغه ای رو دوست دارم
این فیلی سیتی کینگ همین رنگی یه دامن داره
دقت نکرده بودم؛عه ؟دوزیستِ چشم خشن

حریم دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 11:02 http://harimeasemani.blogsky.com/

سلام
چه قورباغه خوشرنگی !
یجوری عاقل اندر سفیه نگاه میکنه آدم یجوری میشه
فک کنم داره امده شکار میشه
قورباغه های طرفای ما خاکستری هستن انقد نازنیستن
صدای غوغورشون تو برکه های کوچیک خیلی دوست دارم آرامش میده بهم
نمیدونم چرا ولی دخترم که بدش مییاد ومیترسه نمیدونم چرا؟

سلام برشما عزیز دل
خیلى خوش آمدیدن بانو

گمونم دم غروبی داره تمرکز میگیره ،که بخونه یا نخونه
آی گل گفتین؛اصوات دسه جمعی شون خیلی آرامش انگیزه خصوصا دم دمای غروب

آخی گل دختر حریم بانونترس عزیزم،بورباغهه باهات کاری نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد