<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

من دیگه حرفی ندارم!

 


 سگ گله ای بمرد،

چون صاحبش خیلی آن را دوست داشت، او را در یکی از مقابر مسلمین دفن کرد.

خبر به قاضی شهر رسید و 

دستور داد او را احضار کنند و بسوزانند،زیرا او سگ خود را در قبرستان مسلمانان بخاک سپرده است،وقتی او را دستگیر کردند، و نزد قاضی آوردند،گفت:


ای قاضی،این سگ وصیتی کرده که 

می خواهم به شما عرض کنم تا بر ذمه من چیزی باقی نماند.

قاضی پرسید:وصیت چیست؟


مرد گفت:هنگامی که سگ در حال موت بود به او اشاره کردم که همه این گوسفندان از آن تو است،پس وصیت کن که آنها رابه چه کسی بدهم؟ وسگ به خانه شما "که قاضی شهر هستید اشاره کرد.


اینک گله گوسنفدان حاضرو آماده و در اختیار شما است.

قاضی با تاثر و تاسف گفت:

علت فوت مرحوم سگ چه بود؟

آیا به چیز دیگری وصیت نکرد؟خداوند نعمات اخروی براو منت نهدو تو نیز به سلامت برو،

چنانچه آن مرحوم وصایای دیگری داشت؛مارا آگاه گردان تا بدان عمل کنیم.

.

.

.

****

****

"اگه شما چیزی می خواید بگید؛بگید.من دیگه حرفی ندارم"<--به قول سجاد بزرگِ((:





نظرات 6 + ارسال نظر
طاها جمعه 9 آذر 1397 ساعت 01:32

سلام
دلم میخواهد بروم کنارش بتشینم و دستی به سرش بکشم و بگویم رفیق آن دورها، آنجا که پشت تمام این کوه هاست،آنجا که بهار خفته هزاران هزار سال آزگار،آنجا که زمین به جستجوی ماه است و نیست نجوای ستارگان، آنجا منی نشسته درست مثل تو،مات و مبهوت جهانی پر از فلسفه ی هیچ و تهی.

سلام و عرض ارادت
تی دیل قُربان بلامیسر

هنرمند دوشنبه 5 آذر 1397 ساعت 08:33

سلام دوستان عزیز
دیشب زلزله 4و6 دهم ریشتری مارو آواره کوچه و خیابان کرد
هم اکنون نیز زیرچادرو درسرما هستیم
خداوکیلی بکمک فوری شما نیازمندیم
ارادتمند همه ی شما هستم
6273811094645444 بنام یدالله ویسمرادی

سلام و عرض ارادت

کیهان دوشنبه 5 آذر 1397 ساعت 08:14 http://mkihan.blogfa.com

درود بر فرهیخته آبجی همیشه و تا همیشه ام
خوب...ببین برای ایشان یه آویشن دم می کردی می خورد به زور هم می بردی یه آمپول دگزا و یه سفکسیم تزریقش می کردی و مختصر شربت سینه و یکی دو دانه ادولت کلد.و دو سه روز استراحت و از آن سوپهای خوشمزه پر از فلفل سیاه که خودت می پزی و هیچ جای نگرانی نداره.سرما خوردگی سالی دو تا سه مرته عادی و حتا مفید برای بدن هستش البته بشرطی که نگذاری عفمنت سینوسی و یا سینه ادامه دار بشه و با همان نسخه که عرض کردم مداوا بشه چونکه در واقع سرماخوردگی هیچ دارویی نداره و این دارو ها برای از بین بردن عوارض جانبی است و.... پس نگران اصلن نباش که چیزی نیست.
و دیگر اینکه:
آی به چشم حتمن همان کار ها را خواهم کرد البته یه ریزه اگر غلیظ ترش کنم بنظر شما اشکالی داره؟منظور همان تبریک و تشکر و همانی که روابط عمومی اعلام کرده بود خوب باشه می دونم که می گی اشکال نداره
و دیگر اینکه آخری:
من هنوز هم متوجه نشدم! آخه آبجی تو که می دونی من خیلی باهوش نیستم منظور جواب آن بانو و شعر پروین اعتصامی آخه چیز خاصی در آن بنظرم نبود! بود؟نه کنه فول کردم؟نکنه باز هم سوتی داده باشم و خودم بیخبرم؟
و در آخر دلتنگتان بودیم آبجی

درود و نور بر فرهیخته برارِ همیشه تا همیشه ام

با این نسخه پیچی شما که جای نگرانی نمی ماند
مرسی ،خیلی مرسی بابت توضیحات ارزنده شما

واما ،
چشم تون بی بلا بلامیسر



بله،اصلا وابداهیچ اشکالی نداره و
به قول خان دایی خیلی ثواب داره زای جان
زای جان=بچه جان

دیگه اینکه؛
نه ،نبود .من بی خود خنده ام گرفت

مرسی از محبت تون،
منم دلتنگ تان بودم برار جان
ان شاءالله همه ایام خوب باشین و
سایه مبارک تون بالاسر ما و خانواده محترم باشه

دنیا یکشنبه 4 آذر 1397 ساعت 18:22

درود سپاس ازحضورت گلم
عالی نگری
شادباشی وخوب

سلام و سپاس از حضور شما عزیزم
فدای محبت تون
ممنون؛سلامت باشید و موفق

مهدی یکشنبه 4 آذر 1397 ساعت 14:47 http://bivatan.blogsky.com

حیف دین

بله
گفتن؛فلانی آدم با دین و مذهب و کاردرستیِ!
گفتم؛آدم با دین و مذهب ازمیان یک اتوبوس سرباز .فامیل خودشو بیرون نمی کشه.تا پسرِ یه مادردیگه! جایگزین پسرِ فامیلش بشه .
گفتم ؛کسی که عدل رو نشناسه دین رو هم نخواهد شناخت.ومتاسفانه بجای شناسایی عدل و انصاف و ترازو،یک عمربه حواشی پرداختن.

واگه درمورد همین حیف نون ها تحقیق و پژوهش بکنین؛حکایت همون موسِ و صاب شرکت و....باقی ماجرا.

حمید عسکری یکشنبه 4 آذر 1397 ساعت 10:06 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام صبح بخیر
در متدینان دنیا طلب که هر جا نفع شخصی بوده یه تبصره زیرش اضافه کرده تا نفعی از این گذار ببرند دقیقا مثل قوانین کشور ما برای بهره کشی و نفع بعضی ها هزاران تبصره بهش اضافه کردن...

از حرف فیلسوفانه بالا که بگذریم خوش بحال این سگه بهش حسودیم شد که هم تو حکایتتون بود هم تو عکس

سلام عرض ارادت
صبح شما و همه ایام تون بخیرو خوشی

وی پس از خواندن کلام فیلسوفانه بگفت؛ بله،...انکار نمی کنم.
لذا تصویر فوق_ سگ کله اى حی وحاضر_در ارتفاعات ییلاقی ماسال همراه همیشگی "چوپان اکبر است و
ندانیم از چه؟ پشت به تصویرو
به قول اجی؛ سگ موسان امره پُشتا گوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد