<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

هوایِ دلتنگیِ من...

 

 چنان به فکرِ تو دَر خویشتن فرو رَفتیم

که خُشک شد چو سَبو دَستِ زیرِ سَر مارا...


#صائب _تبریزى

****

*****

1-تصویر اول_جزء معدود تصویری ست که _خوشمان آمد.خوب...من عکس ها ی رنگی و دلبازخیلی دوست دارم: همین طور دو بال پرواز؛همین طور ساز:)

2-تصویر دوم_عرضی نیست واقعا:)

چرا چرا؛دلم خواست برم فلکه آب پاشی  چمن ها رو باز کنم/:

3-پیشانیت تنفس یک صبح است / حریف باده آن چشم های مخموریم:)

4-والا اون موقع ها هروقت شیطنتی بود،بهمون می گفتن؛اگه به معلمت نگفتیم/:

یا؛همه رو به معلمت می گیم/:

حالا این جریان واسه کی بود؟سه چهار پنج شش و 

حوالی هفت سالگی/:

خوب...معلم مشغول درس دادن بودو

ما بسانِ تصویرِ نخست؛مرور شیطنت ها_در ذهن/:

حالا بدبختیِ قضیه چی بود؟از مسیر مخفیِ یادهابگذری ....

از دشت پونه و

آلاله و

برکه پر غورباقه ی پشت پرچین....

برسی به  لحظات شگفت انگیزِ خاطراتُ...

هیچی دیگه؛مثال شیت ها لبخندت بگیره+_+

خدای من:)))

5-دلم واسه سوسن جون و

عطربوی؛ دودی تهرونیش تنگ شده!:)

6-الان عطر بوی گریپ فرود پخش هواست و

 منِ لامذهب؛باید فشارخونم ؛ هشت_ ب روی چِرت پرت باشه/:

7-بله،چنان به فکر تو در خویشتن فرو رفتیم؛که خشک شد چو سبودست زیر سر ما:)

#عنوان از مازیارفلاحی.




نظرات 8 + ارسال نظر
طاها جمعه 9 آذر 1397 ساعت 01:23

مرا هزار امید است و هر هزار تویی
شروع شادی و پایان انتظار تویی

بهارها که ز عمرم گذشت و بی‌تو گذشت

چه بود غیر خزان‌ها اگر بهار تویی

دلم ز هرچه به غیر از تو بود خالی ماند

در این سرا تو بمان ای که ماندگار تویی

شهاب زودگذر لحظه‌های بوالهوسی است

ستاره‌ای که بخندد به شام تار تویی

جهانیان همه گر تشنگان خون من‌اند

چه باک زان‌همه دشمن چو دوست‌دار تویی

دلم صراحی لبریز آرزومندی‌ست

مرا هزار امید است و هر هزار تویی

ای آنکه گاه گاه زمن یاد می کنی

پیوسته شاد زی که دلی شاد می کنی


میم! چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 23:33 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و درود بر شما
میگم بارانِ جان ها...این پست خیلی به دل نشست...عکس ها و متن خیلی خوب بودن...
میگما...این خراسان ما این هفته یه بارون اومد ، به قول یکی از دوستای گیلانی مون ، بارون رشتی بود...یه بارون شدید و خیلی قشنگ و ایشالا امسال همینجوری با برکت باشه برای همه ی جاها

زیاده عرضی نیست
احوالاتتون عالی

درود و سلام بر شما؛آقای دکتر میمِ عزیز
جانِ تان سلامت و دل تان خوش؛بلامیسر
خوشحالم که این پست ،پست دل نشینی بود.ممنون از توجه و نظر شما آقای دکتر میمِ عزیز جان

به به،ما این خراسان شما رو خیلی دوست داریمخصوصا خراسان جنوبی رو که دوستی درآن دیار داریم که قبلن ها همساده روبرویی مان بود ،یک بانوی بسیارهامهربان و محجوب؛ ازدیار زعفران های ارغوانی_آذرماهی؛تربت حیدریه

که این طور،بارونِ رشتی بود...اینجا چندین وچند مدل بارون داریم،بارون های شدید و خیلی قشنگ رگبارینم نمِ باروهای وارشیبارون های رعد برقی،میباره بندمیاد ،میباره بندمیاد.میباره بند میار....
باروهای ۴۸ ساعتِ،یک ریزززززز
بقیه اش بماند،خدارو چه دیدی؟شاید تشریف آوردین و
شهروند افتخاری گیلان زمین شدین و
طرح ها تونو اینجا گذروندین

ان شاءالله،...الهی امین برای دعای گرانبهاتون، بارش رحمت الهی برای همه ی جاها

ممنون از حضورتون
ممنون وسپاسگزارم؛احوال شما نیز هم

مهدی سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 19:22 http://bivatan.blogsky.com

چقد متفکرانه نگاه می کنه این پسره!

پسره؛پسرِ باحالیِ

کیهان سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 11:28 http://mkihan.blogfa.com

یگم این "تارمی" چه نام زیباو قشنگی ست
"درتارمی آتش افروختیم،.."
"تارمی" که فرمودی نام زیبایی ست رفتم و کمی تحقیق و تفحس کردم.
"قسمتی از بنا که منسوب است به منطقه "طارم" یا تارم.چیزی شبیه به بهار خواب!
و البته بنظر من تارم چون کلمه عربی نیست باید با "ت"نوشته شود.
از اینگونه بسیار داریم:مانند "شیروانی" که منسوب است به شیروان یا "حلبی "که منسوب است به شهر حلب و"غوری" که منسوب است به غور در ترکستان و ..........
مرسی خاخور همیشه و تا ابد عزیزم برای همه همراهی هات

به به...ممنون از تحقیق و پژوهش تان
چیزی شبیه به بهارخواب!
اکسیژن ناب و
هوای تازه و
تارمی فرح بخش

ممنون و سپاسگزارم؛اطلاعات تون فوق العاده باحال بود و
بسی لذت بردیم
درود ها و سپاس های بیکران باشی تا همیشه برارِ عزیزوذی شعورم

کیهان سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 11:14 http://mkihan.blogfa.com

متن بالا بسیار زیبا و متین و شیواست.قلمت تواناست .تواناتر باد.آمین
زیبا ست ...زیبا

باهار و بارها متن بالا رو خوندم؛زنده باد استاد سید علی صالحی
زیباست...زیبا

کیهان سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 11:11 http://mkihan.blogfa.com

هان؟چی شده؟غش؟خدا نکنه .دشمنت غش بیاره !
آخه ...خوب من که چیزی نگفتم غش بیاری؟
خییییییییییییییییییییییلی لوسی آبجی
کی می خوای متوجه بشی که من هر حرفی که می زنم همان است که گفتم و چیز دیگری نباید از ان بر داشت کرد آخه من به تو چی بگم!
اما باشه همانطور که فکر می کنی درسته عمل کن
حاجی را چند روزی ایزوله کنید تا حالش جا بیاد.حالش که جا آمد آنوقت به جمع خودتان راهش بدید
عاشقتم آبجی با آن خنده هات

هان؟هیچی نشد
خدای من


ولی من لوسی می هستم
هیچ وقت.هیچ وقت متوجه نمی شم
خدای من
حاجی ایزوله شود!!



بله،قطعاهمانطور که فکر میکنم درسته عمل میکنم!

قُربان محبتت برار جان
خدا حفظ تون

کیهان سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 08:14 http://mkihan.blogfa.com

صبح خاخور عزیز تر از جانمان بخیر و شمادمانی و خوشی :گل
حالتان چطور است خاخور جان خوبید؟ خوب خدا را شکر
حاج آقا بهتر شد؟البته می دانم چند روزی گرفتار هست و لی جای نگرانی نیست: بهتره بچه ها کمتر نزدیکش برن.
برایتان سلامتی تو ام با خوشبختی و شادمانی آرزو می کنم.آمین

وقت شما هم بخیرو خوشی ؛برارِ عزیز و محترمِ خاخور
جان تان سلامت؛الحمدالله خوبیم.ممنون تون.


از حاج آقا به بعد کامنت تون؛غش آوردم
مرسی،
مرسی برارِ مهربان و مهرورزِ شوخ شنگِ عزیز

مهشید سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 03:01

سلام خواهر گلم
مگه فشار خونتون بالاست؟
سیر برای فشار خون عالیه.

سلام عزیز دلم
میگن هشت پایینِ؛فشارخون اجی هجده اس و
بالاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد